پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۵۲۱
دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: در راستای افزایش سرعت ارسال مرسولات پستی در این جزیره، اقداماتی در راستای راه اندازی پست هوایی صورت گرفته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدرضا دشتی زاده عصر دوشنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: هفته دولت مربوط به کل نهاد اجرایی کشور است و صرفاً به دولت برنمی گردد.

وی اضافه کرد: این هفته مجالی است تا دستگاه‌های اجرایی با معرفی و ارائه اهم دستاوردها و فعالیت‌های خود در جهت تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی، سند چشم انداز کشور، سیاست‌های کلی نظام و برنامه‌های توسعه و همچنین برنامه سالانه دولت، آن‌ها را در معرض دید و قضاوت افکار عمومی و جامعه قرار دهند.

بخشدار ویژه خارگ افزود: دستگاه‌های اجرایی در جزیره خارگ برنامه زمان بندی مربوط افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و… در هفته دولت را به این بخشداری اعلام کنند.

وی افزود: در حال حاضر باید اصل پیشگیری از ابتلاء به کرونا در جزیره در دستور کار قرار گیرد و افراد واکسیناسیون و تکمیل مراحل آن و استفاده از ماسک، رعایت اصول بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی را مورد توجه قرار دهند.

دشتی‌زاده بیان کرد: مردم نباید فکر کنند که علائم موجود در آن‌ها به علت سرماخوردگی است و هر کس دارای چنین علائمی است باید فرض را بر ابتلاء به کرونا بگذارد و قرنطینه در دستور کار باشد. مهم‌ترین اصل در پیشگیری از ابتلاء به این بیماری قرنطینه بیمار است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: در راستای افزایش سرعت ارسال مرسولات پستی در این جزیره اقداماتی در راستای راه اندازی پست هوایی صورت گرفته که ادامه این روند باید به صورت ویژه پیگیری شود، با این خدمت مرسولات ویژه پستی از طریق فرودگاه خارگ به مقصد ارسال و دریافت خواهند شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر