جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۵۵۱
سه‌شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از افزایش چشمگیر سهمیه قیر رایگان برای استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا مقدم صبح سه‌شنبه در مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: سهمیه قیر رایگان برای استان بوشهر طی سال جاری با افزایش خوبی روبرو شده است.

وی اضافه کرد: در حالی که سهمیه قیر رایگان استان بوشهر ۲۸ میلیارد تومان بود، با پیگیری‌های صورت گرفته این رقم به ۹۴ میلیارد تومان افزایش یافت و تنها این استان به همراه دو استان دیگر موفق شدند سهمیه تخصیصی را جذب کنند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر بیان کرد: عملیات اجرایی ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شده که از این تعداد ۳۳۰۰ واحد مسکونی در شهرهای جدید است.

وی با اشاره به اینکه هفت هزار و ۷۵۸ واحد مسکونی نیز به صورت گروه‌های ساخت و بنیاد ساخت خواهد بود ادامه داد: ۶۴۲ واحد نیز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان ساخته خواهد شد.

مقدم افزود: هم اکنون تعداد دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر در حال ساخت است.

استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: تلاش می‌شود با همراهی گروه‌های جهادی در راستای رسالت بنیاد مسکن به طور شایسته‌تری انجام شود.

حجت الاسلام محمود پارمان تصریح کرد: بنیاد مسکن جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته طرح محرومیت‌زدایی بسیار خوبی در استان بوشهر از سوی حساب ۱۰۰ امام (ره) بزودی اجرایی خواهد شد، که نسبت به تأمین کولرهای گازی جهت محرومین اقدام می‌شود.

در این مراسم حجت الاسلام محمود پارمان از فعالان گروه‌های جهادی استان به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر منصوب و معارفه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر