چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۶۶۰
چهارشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷

فکرشهر: با رسیدن توده‌های مانسونی به دشتستان و آغاز احتمالی باران‌های تندری در برازجان، شهردار برازجان با حضور در سطح شهر از مناطق مستعد حادثه بازدید کرد.

به گزارش فکرشهر، بر اساس اعلام قبلی سازمان هواشناسی استان و ستاد مدیریت بحران شهرستان دشتستان توده‌های بارش‌زای مانسونی به شهرستان دشتستان رسید و شهر برازجان نیز شاهد هوای ابری و آغاز پراکنده‌ی باران است. مرتضی قدوسی شهردار برازجان که پیش از این دستوراتی را جهت آماده‌باش همکاران شهرداری و انجام اقدامات لازم جهت کاهش خطرات احتمالی وقوع بارش‌های سنگین در بالادست شهر برازجان صادر کرده بود با حضور مستمر در سطح شهر از اقدامات انجام شده بازدید کرد و در جریان رسیدگی‌های لازم از جمله لایروبی مسیل‌ها، کانال های دفع آب‌های سطحی، جوهای فاضلاب، جمع‌آوری درختان خشک و قطع شده، پاکسازی مسیرهای پرتردد از پسماند و... قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، مرتضی قدوسی در ساعات آغازین شروع ناپایداری‌های جوی در شهر برازجان مجددا با حضور در نقاط مختلف شهر و به‌خصوص مناطق مستعد وقوع سیلاب دستورات لازم را برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی صادر کرد.

وی در این بازدیدها اظهارداشت: امید می‌رود با اقدامات انجام شده از سوی همکاران حوزه‌های معاونت اجرایی و معاونت عمرانی شهرداری برازجان شاهد نزول رحمت الهی و عدم وقوع هرگونه حادثه‌ای در شهر عزیزمان برازجان باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر