پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: پارک بانوان بوشهر به مجتمع تبدیل می‌شود که در آن امکانات ورزشی در رشته‌های مختلف، سالن اجتماعات، مهدکودک و دیگر تجهیزات مورد نیاز بانوان فراهم می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح‌الله حقیقی در نشست با نایب رئیس انجمن سافت بال کشور با اشاره به سرانه فضای ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی استان بوشهر ۸۸ سانتی‌مترمربع است و این در حالی است که میانگین کشوری ۱.۲ مترمربع است که بر اساس طراحی‌های انجام شده امسال سرانه فضاهای ورزشی در استان بوشهر افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۸۹۰
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۷

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: پارک بانوان بوشهر به مجتمع تبدیل می‌شود که در آن امکانات ورزشی در رشته‌های مختلف، سالن اجتماعات، مهدکودک و دیگر تجهیزات مورد نیاز بانوان فراهم می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح‌الله حقیقی در نشست با نایب رئیس انجمن سافت بال کشور با اشاره به سرانه فضای ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی استان بوشهر ۸۸ سانتی‌مترمربع است و این در حالی است که میانگین کشوری ۱.۲ مترمربع است که بر اساس طراحی‌های انجام شده امسال سرانه فضاهای ورزشی در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

\n\n

وی با اشاره به برنامه‌ ریزی امسال برای توسعه فضاهای ورزشی بیان کرد: امسال روستاهای بالای ۶۰۰ نفر جمعیت در استان بوشهر که از فضاهای ورزشی بی‌بهره هستند صاحب زمین چمن ورزشی مصنوعی می‌شوند که پیش بینی اجرای ۳۶ طرح ورزشی دراین روستاها شده است.

\n\n

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افزود: علاوه بر روستاها در محلات مختلف استان بوشهر بر اساس بلوک بندی، زمین ورزشی چمن مصنوعی طراحی می‌شود تا مردم راحت تر به فضای ورزشی دسترسی داشته باشند.

\n\n

حقیقی با اشاره به اینکه پلاژ بانوان درساحل بوشهر افزایش می‌یابد خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای ساحل در استان بوشهر برنامه‌ریزی مدونی برای بهره‌مندی بانوان از دریا در قالب پلاژ بانوان شده است.

\n\n

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش همایش‌های پیاده‌روی در استان، گفت: بر اساس سیاستگذاری‌های انجام شده دستگاه‌های اجرایی متولی برگزاری همایش پیاده‌روی می‌شوند تا از این طریق فرهنگ ورزش همگانی در استان بوشهر ترویج یابد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر