پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۹۰۵
شنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: نجاتگران این جمعیت در شهرستان گناوه، جسد زنی را که در سیلاب گم شده بود، پیدا کردند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احسان ایزدپناه گفت: امروز پس از اعلام گمشدن زنی از اهالی روستا‌های بخش ریگ شهرستان گناوه به مرکز امداد و نجات، بلافاصله نیرو‌های امدادگر و نجاتگر در قالب تیم‌های عملیاتی و با استفاده از خودرو‌های کمک‌دار و تجهیزات شروع به جستجو برای یافتن این فرد کردند.

او افزود: پس از ساعت‌ها تلاش و پیگیری برای یافتن این زن، جسد او در دامنه کوه و بستر رودخانه فصلی در منطقه روستای کدایی بخش ریگ پیدا شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه درباره خودداری از تردد در مسیر کنار رودخانه‌ها و همچنین مسیل‌ها هشدار داده شده است از مردم می‌خواهیم نکات ایمنی را رعایت کنند و به رودخانه‌های فصلی نزدیک نشوند.

پیش از این رئیس شورای شهرستان گناوه گفته بود، پیش از ظهر امروز ـ شنبه ـ مرد و زن مسن اهل روستای چهاروستایی که برای تهیه نمک به کو‌های اطراف روستای مال محمود رفته بودند به علت طغیان رودخانه در این روستا، در حال عبور از رودخانه گرفتار سیل شدند.

روح الله یگانه افزود: مرد توانست خود را نجات دهد، اما زن اسیر سیل شد.

به گزارش «فکرشهر»، از چهارشنبه هفته گذشته، استان بوشهر تحت تاثیر سامانه بارشی «مونسون» و سیلاب های پس از آن است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر