چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۹۸۴
يکشنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت:  میز ملی خرما در روز پنجشنبه ۱۳ مرداد ماه با مشارکت نمایندگان ۶ استان فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و هرمزگان و بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین در نشست هماهنگی برگزاری میز ملی خرما در استان بوشهر بیان کرد: این رویداد مهم اقتصادی با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و امور خارجه و دیگر بخش‌های متولی خرما در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از تشکیل این میز ملی خرما حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان و بازار فروش این محصول است و این رویداد در راستای تثبیت قیمت مناسب آن برگزار خواد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر توضیح داد: هر ساله میز ملی خرما در آذر ماه تشکیل می‌شد ولی با توجه به حساسیت قیمت این محصول ۲ ماه قبل از برداشت محصول میز ملی خرما در استان بوشهر برگزار می‌شود تا برنامه‌ریزی لازم برای تثبیت قیمت انجام شود و نگرانی کشاورزان و نخلداران در این زمینه پایان یابد.

باستین اظهار کرد: میز ملی خرما مقدمه‌ای برای بازاریابی و ارائه این محصول در بازارهای جدید جهانی است و مصوبه‌های خوبی برای کشاورزان و فعالان این بخش به‌دنبال دارد.

وی یادآور شد : بر اساس برنامه‌ریزی نمایشگاه و بخش‌های جانبی میز ملی خرما پس از پایان برداشت این محصول در آذر ماه امسال در استان بوشهر برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر