پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در خطبه ها مطرح شد؛
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: مسئولان با حاشیه‌نشینی در اطراف برازجان مقابله کنند...
کد خبر: ۱۱۹۰۱
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۸

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: مسئولان با حاشیه‌نشینی در اطراف برازجان مقابله کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ایمان و یقین از نشانه‌های اهل تقواست و باید در هر شرایطی از گناه و ناپاکی دوری گزینیم.

\n\n

وی در ادامه با تبریک نیمه شعبان افزود: داشتن معرفت و بصیرت نسبت به امام زمان (عج) از نشانه‌های اهل ایمان و شیعیان است و همواره باید انتظار فرج را در خود تقویت کنیم.

\n\n

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: انتظار فرج و پارسایی و آراستگی به صفات پسندیده و تمسک به ریسمان ولایت فقیه از وظایف اهل انتظار در زمان غیبت است.

\n\n

مصلح به 14 خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: امام‌خمینی (ره)، از ابتدای نهضت به هدف و راهش ایمان داشت و همین ایمان قوی به پروردگار موجبات موفقیت امام راحل در تمام عرصه‌ها شد.

\n\n

وی همچنین با اشاره به 14 خرداد سالروز انتخاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب افزود: انتخاب شایسته و به موقع مجلس خبرگان، تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و امروز شاهدیم که با اقتدار رهبر معظم انقلاب، راه امام خمینی (ره) تداوم پیدا کرده و انقلاب در مسیر خود در حرکت است.

\n\n

امام جمعه برازجان به مذاکرات هسته‌ای و اهمیت آن اشاره کرد و با توصیه به تیم مذاکره‌کننده برای دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب گفت: مذاکره‌کنندگان باید از خطوط قرمز نظام محافظت کنند و اصول خدشه‌ناپذیر را رعایت کنند.

\n\n

مصلح با بیان اینکه تمام تحریم‌ها باید یکجا لغو شود اظهار داشت: هیچ گونه مانعی در راه تحقیقات هسته‌ای نباید وجود داشته باشد.

\n\n

وی اضافه کرد: نظارت بر اماکن هسته‌ای باید در حد متعارف باشد و اصل توافق نیز باید برگشت‌پذیر باشد تا در صورت نقض عهد طرف مقابل، ما نیز بتوانیم برگردیم.

\n\n

امام جمعه برازجان به حاشیه‌نشینی در شهر برازجان اشاره کرد و گفت: ساخت و ساز غیر قانونی و اسکان بدون مجوز در حاشیه شهر برازجان مشکلاتی را به وجود آورده و مسئولان باید با این پدیده به شدت مقابله کنند.

\n\n

مصلح افزود: حاشیه‌نشینی در اطراف برازجان سبب شده که مسایل و آسیب‌های اجتماعی به وجود بیاید و مسئولان باید تکلیف این مسئله را مشخص کنند.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر