پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۰۷۸
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: سرپرست بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر گفت: تیم درمانی بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر جوان ۳۷ ساله که در اثر صاعقه دچار ایست قلبی شده بود را به زندگی برگرداند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، دکتر محمدرضا صالحی روز دوشنبه اظهار کرد: طی گزارش تلفنی از پایگاه دریایی انصارالحسین مبنی بر برق گرفتگی ناشی از صاعقه که منجر به سوختگی یکی از پرسنل این پایگاه شده بود، بیمار بدون علائم حیاتی به این بیمارستان اعزام شد.

وی تصریح کرد: تیم درمانی این بیمارستان از زمان حضور بیمار ۷:۱۰ صبح با عملیات ویژه نفس‌گیر با سرعت اقدام به Cpr بر روی بیمار کردند و با تلاش تیم پزشکی بعد از گذشت ۴۰ دقیقه از زمان Cpr ریتم سینوسی بیمار شروع می‌شود.

سرپرست بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیّر با بیان اینکه این حادثه با شروع بارندگی و رعد برق اتفاق افتاد تصریح کرد: بیمار بدون علائم حیاتی و سوختگی از ناحیه صورت، سینه، سمت راست و اندام‌های تحتانی درجه یک بود که تیم درمانی بیمارستان موفق شد عملیاتی را تا زمان بازگشت بیمار به حالت اولیه انجام دهد.

دکتر صالحی اضافه کرد: پس از پایداری بیمار با دستگاه تهویه مصنوعی با آمبولانس بیمارستان جهت ادامه درمان به بیمارستان قائم بوشهر اعزام شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیمار در بیمارستان مسلمین شیراز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر