چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۱۷۱
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

فکرشهر: رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس در کمتر از ۳ ساعت موفق به دستگیری گروگانگیر ها در منطقه آجودانیه تهران شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از انتخاب، سردار حسین رحیمی گفت: حدود ساعت پنج عصر امروز درحالی که همکاران کلانتری ۱۶۴ قائم درحال گشت زنی بودند به خودرویی که رفتار خارج از عرف داشت مشکوک و به این خودرو دستور ایست می‌دهند که متاسفانه راننده خودرو به دستور پلیس توجه نکرده و اقدام به فرار و همچنین تیراندازی به سمت پلیس می‌کند.

سردار رحیمی با اشاره به شلیک متقابل پلیس به سمت خودروی متهمان عنوان داشت: در ادامه این تعقیب و گریز خودروی متهمان وارد منطقه آجودانیه شده و پس از ورود به کوچه‌ای بن بست وارد یک باب آپارتمان‌ که درش باز بوده می‌شوند. متهمان در ابتدا با یکی از همسایه‌ها که در راهرو بوده درگیر می‌شوند و در ادامه به طبقه پنجم ساختمان رفته و با شکستن درب واحد مسکونی در این طبقه وارد منزل یکی از ساکنین می‌شوند و سه نفر از اهالی این آپارتمان شامل زن، مرد و دختر خانواده را به گروگان می‌گیرند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه به محض اطلاع از حادثه گروگانگیری سریعا تهمیدات لازم با به کارگیری تیم‌های نوپو، پلیس آگاهی پلیس پیشگیری عنوان داشت: با توجه به اهمیت موضوع بنده سریعا در محل حضور پیدا کرده و از نزدیک فرماندهی و کنترل عملیات را در دست گرفتم.

سردار رحیمی با اشاره به انجام گفتگو و مذاکره با گروگانگیرها عنوان کرد: با استفاده از گروه رهایی گروگان درنهایت عملیات ویژه و برق‌آسای گروه نوپو انجام و در چند دقیقه گروگانگیرها دستگیر و خلع سلاح و گروگان‌ها را نجات دادیم.

وی با اشاره به اینکه گروگان‌ها در کمال صحت وسلامت هستند و هیچگونه آسیبی به آن‌ها وارد نشده، گفت: گروگانگیرها برای انجام تحقیقات در اختیار پلیس هستند.

سردار رحیمی با اشاره به حضور معاون دادستان تهران سرپرست دادسرای ناحیه یک، بیان داشت: با هماهنگی دستگاه قضا با افرادی که به دنبال به چالش کشیدن امنیت شهر و شهروندان هستند برخورد جدی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر