جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۲۴۷
چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در واکنش به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی از حضور یک زن روی سقف ماشین کلانتری گفت: این زن مدعی بود باید شوهر او را آزاد کنند، در حالیکه تمرد از دستور پلیس، مصداق قانون شکنی و تعدی به قانون است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در واکنش به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی گفت: در تاریخ نهم مرداد ماه امسال، زنی به هویت معلوم به همراه همسرش برای پیگیری پرونده خود به شورای حل اختلاف منطقه ۱۰ مراجعه و دقایقی بعد با قاضی شعبه و مامور مراقب انتظامی شورا درگیر و اقدام به تهدید و جوسازی کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد:‌ در ادامه این اتفاق از شورای حل اختلاف با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته و ماموران به محل اعزام شدند. در این حین قاضی شعبه اظهار کرد که از این زن و مرد شاکی بوده و متهمان به کلانتری انتقال داده شوند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه متهم خانم از دستور مامورین تمرد و بالای سقف ماشین کلانتری رفته و اقدام به داد و فریاد و جوسازی کرد، گفت: این زن مدعی بود باید شوهر او را آزاد کنند. این در حالیست که تمرد از دستور پلیس در حقیقت مصداق قانون شکنی و تعدی به قانون است.

وی با بیان اینکه زن و شوهر متخلف به کلانتری انتقال داده شدند، افزود: متهمان بعد از ۲۴ ساعت بازداشت تحویل مرجع قضایی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تاکید کرد: معیار و مبنای پلیس اجرای قانون است و بطور حتم تخطی از قوانین و مقررات پیگرد قانونی دارد و پلیس خود را ملزم به اجرای دقیق قوانین و مقابله با کسانی که قانون را رعایت نمی کنند می داند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر