جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۳۱۹
پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با دستور استاندار ۸۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع موجود و اعتبارات شهرداری برای احداث کانال دفع آب‌های سطحی به شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدهادی رستمیان روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به فعالیت هفته گذشته سامانه بارشی مونسون در سراسر کشور، بیان کرد: با وجود اینکه میزان بارش‌ها در این استان کمتر از دیگر استان‌ها نبود اما مدیریت خوبی صورت گرفت و بدون تلفات جانی و با خسارت‌های مالی به نسبت کم، از این سیلاب عبور کردیم.

وی ادامه داد: با این حال در جریان رخداد این سیلاب برخی از کمبودهای امکانات، ماشین‌آلات، تجهیزات و زیرساختی استان بوشهر که طی سال‌ها انباشت شده بود، نمود یافت.

رستمیان با بیان اینکه لازم است این موارد در شورای برنامه ریزی استان بوشهر مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: لایروبی نشدن کانال‌های دفع آب‌های سطحی از مواردی بود که بیش از همه در خسارت‌های سیلاب تاثیر داشت.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ادامه داد: تا پنجشنبه گذشته حتی یک ریال به طور ویژه به این منظور تخصیص نیافته بود و در دل اعتبارات استانی قرار داشت که در پی بازدید استاندار بوشهر از مناطق سیل زده شهر برازجان ۸۰ میلیارد تومان به این مهم اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: در این شرایط مدیریت و اولویت گذاری با نیازهای نامحدود و منابع محدود دشوار و به مثابه یک هنر است.

رستمیان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: این هفته و دهه مبارک فجر می‌تواند جشنواره و فستیوالی برای معرفی خدمات دولت و نظام اسلامی به مردم باشد و لازم است با تعامل و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، مسئولان معین استانداری در شهرستان‌ها وفرمانداری‌ها به صورت شایسته برگزار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر