جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۳۶۵
جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: این استان رتبه نخست چهارمین مرحله از طرح نظرسنجی فضای کسب و کار را در سطح ملی کسب کرد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین اعلام کرد:این طرح ملی با نظر سنجی از ۲ هزار و ۳۰۰ فعال اقتصادی در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری انجام شد که در پایان، استان بوشهر اول و استان‌های مازندران و مرکزی در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی یادآورشد: بر اساس این گزارش، مولفه‌های سهولت در فرایندهای اداری و سرعت در ارایه خدمات، کیفیت رسیدگی به درخواست‌های قانونی مراجعان، نحوه رفتار با فعالان اقتصادی و تکریم ارباب رجوع و شفافیت و اطلاع رسانی در زمینه ارایه خدمات در این نظر سنجی ارزیابی شد.

باستین افزود: در این طرح عملکرد ۴۴ سازمان و نهاد ملی و استانی در سال ۱۴۰۰بررسی و مورد نظر سنجی واقع شد.

وی گفت: بدون تردید این امر نشانگر بهبود فضای کسب و کار در استان و رضایت فعالان اقتصادی در یک سال گذشته است.

باستین اظهار کرد: رفع موانع تولید و پیگیری، نظارت مستمر و بازدیدهای میدانی و دیدار با متولیان بخش‌های اقتصادی در یکسال گذشته رضایتمندی و امیدواری سرمایه گذاران و بهبود فضای کسب و کار در استان بوشهر را به دنبال داشته است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به توجه و اقدامات دستگاه‌های اجرایی برای تسهیل شرایط فعالیت اقتصادی، اضافه کرد: افزایش میل به سرمایه‌گذاری و مراجعه بیشتر سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف  این استان نشان از بهبود شرایط دارد و این عنوان برتری نشانه‌ای آشکار از تغییرات مثبت ایجاد شده است.

وی ضمن قدردانی از متولیان بخش‌های اقتصادی، دستگاه‌های اجرایی و اتاق بازرگانی استان بوشهر، بیان کرد: دستیابی به این موفقیت نتیجه همکاری و هم‌افزایی دولت و بخش خصوصی و پیگیری مداوم امور است و رضایت موجود سرمایه‌ای برای توسعه و پیشبرد بهتر حوزه‌های اقتصادی در این استان به شمار می‌رود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر