جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۳۶۷
جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

فکرشهر: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۴۲۲ واحد در شهرک‌های صنعتی این استان بهره‌برداری شده، که ۳۵۰ واحد آن فعال است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سید حسین حسینی از  اشتغال‌زایی ۶ هزار و ۱۸۵ نفر در این واحد‌های تولیدی و صنعتی خبر داد و افزود: تلاش می‌شود با همکاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ۷۲ شرکت غیر فعال در این شهرک‌ها نیز به چرخه تولید بازگردند.

وی با بیان اینکه اکنون ۵۹۲ طرح در شهرک‌های صنعتی استان در دست اجرا است، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود از این تعداد ۶۰ واحد تا پایان سال به بهره‌برداری برسد که افتتاح تعدادی از آ‌ن‌ها در هفته دولت خواهد بود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اشاره به فعالیت ۲۰ ناحیه و شهرک صنعتی در استان بوشهر، گفت: جم و عسلویه تنها شهرستان‌های فاقد شهرک صنعتی در این استان هستند که مقدمات ایجاد این شهرک در شهرستان جم انجام شده و هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و در عسلویه نیز فراهم‌سازی مقدمات راه‌اندازی شهرک صنعتی در دست اقدام است.

وی با اشاره به شعار سال، گفت: دانش بنیان کردن واحد‌های صنعتی فعال از برنامه‌های ما در شهرک‌های صنعتی استان بوشهر است، که در این راستا تا کنون ۱۵ واحد که امکان دانش بنیان شدن داشتند شناسایی شده است.

حسینی به اقدامات صورت گرفته برای توسعه شهرک‌های صنعتی در استان خبر داد و افزود: طرح توسعه شهرک صنعتی برازجان در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود و مقدمات توسعه ۲ شهرک صنعتی بوشهر ۲ و دلوار نیز فراهم شده که پیش بینی می‌شود دهه فجر به انجام برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر