جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۳۸۱
جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: بخشدار بندر ریگ گفت: در کنار کار با ارزش نانوایی ها، رعایت نکاتی از جمله ساعت شروع و پایان کار، توجه به مسائل بهداشتی، تلاش جهت افزایش کیفیت و جلب رضایت مشتریان باید مورد توجه باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، ضرغام محمدی صبح جمعه در نشست بررسی مشکلات نانوایان بخش ریگ با حضور مسئولین ذیربط در بخشداری ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی علیه السلام اظهار داشت: از زحمات متصدیان نانوایی که در شرایط نامساعد و گرمای هوا برای تأمین نیاز شهروندان تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

بخشدار بندر ریگ افزود: در کنار این کار با ارزش رعایت یکسری نکات از جمله رعایت ساعت شروع و پایان کار، توجه به مسائل بهداشتی، تلاش جهت افزایش کیفیت و جلب رضایت مشتریان باید مورد توجه قرار گیرد.

بخشدار ریگ تاکید کرد: نانواهایی که بنا به دلایلی سهمیه آرد آنها کاهش یافته است در صورتیکه عملاً در ارائه خدمات جبران کنند در خصوص اختصاص سهمیه قبلی اقدام خواهد شد.

در ادامه این نشست متصدیان نانوایی‌ها مسائل و مشکلات خود را بیان کردند که در این رابطه بخشدار و مسئولین جهاد کشاورزی و سایر اعضا به سوالات مطروحه پاسخ گفتند و موضوعات درخواست افزایش سهمیه آرد منطبق با شرایط مقرر، درخواست نوسازی ماشین آلات پخت نان، درخواست احداث نانوایی جدید با توجه به شاخص‌های تعیین شده. در دست بررسی قرار گرفت.

در پایان مقرر شد نظارت لازم بر کار نانوایان در شیفت‌های مختلف انجام و گزارش مربوطه توسط بازرسان و مراجع ذیربط انجام و نتیجه را به صورت کتبی اعلام کنند، همچنین مشکل تأمین وسیله جهت حمل. و نقل آرد از طریق مبادی ذیربط مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر