چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۷۰۸
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر گفت: در برخی از شهرستان‌ها به‌خصوص شهرستان‌های دشتی و تنگستان، مقداری مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته تحت عنوان مرغ دولتی و شرکت پشتیبانی امور دام، بین مردم و هیات‌های مذهبی توزیع شده که این مرغ‌ها از سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام در داخل و خارج استان تامین نشده و مربوط به این شرکت نیست.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، محمدصادق یزدانشناس روز چهارشنبه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و به ویژه بعد از اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها نسبت به ذخیره سازی گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد به میزان کافی اقدام کرده است و در حاضر نیز بیش از نیاز استان ذخیره سازی انجام و هیچ دغدغه‌ای از نظر تامین کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد.  

وی اضافه کرد: تمامی فرآورده‌های موجود در سردخانه‌های استان تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور قرار دارد و به طور مستمر از نظر بهداشتی و کنترل کیفی مورد بررسی قرار می‌گیرد.  

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر تصریح کرد: در زمان ارسال محموله و تحویل به خریداران، تمامی موارد به ویژه سلامت مرغ و تاریخ انقضای آن از سوی دامپزشک مستقر در سردخانه، بررسی و سپس گواهی بهداشتی حمل صادر می‌شود.

یزدانشناس تاکید کرد: به‌تازگی در برخی از شهرستان‌ها به‌خصوص شهرستان‌های دشتی و تنگستان، مقداری مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته تحت عنوان مرغ دولتی و شرکت پشتیبانی امور دام، بین مردم و هیات‌های مذهبی توزیع شده که این مرغ‌ها از سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام در داخل و خارج استان تامین نشده و مربوط به این شرکت نیست.

این مقام مسئول گفت: اداره کل پشتیبانی امور دام استان بوشهر در دهه اول ماه محرم به طور کامل و با استقرار نیروهای خود حتی در روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به هیات‌های مذهبی و عوامل معرفی شده توسط شهرستان‌ها بوده و تمامی مرغ‌های تحویل داده شده به مراجعین همگی دارای تاریخ مصرف معتبر بوده و از نظر بهداشتی مورد تائید اداره کل دامپزشکی بوده است.  

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان بوشهر بیان کرد: مرغ منجمد شرکت پشتیبانی امور دام از طریق شبکه توزیع معرفی شده و مورد تائید سازمان جهاد کشاورزی توزیع می‌شود و مسئولیتی در قبال دیگر مراکز عرضه ندارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر