شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۷۱۵
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: عملیات اجرایی پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری در محله سادات بندر گناوه با اختصاص ۳۲ میلیارد ریال توسط خیر حوزه سلامت روز چهارشنبه در آیینی آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون توسعه و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استتان بوشهر درحاشیه این آیین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این پروژه به عنوان دومین پایگاه خیرساز اورژانس ۱۱۵ در شهر گناوه به همت نیکوکار عرصه سلامت "علی بیروتی" بازیربنای ۳۲۰ مترمربع  احداث می‌شود.

دکتر حیدر عزیزنژاد افزود: برآورد اعتبار اولیه احداث این پایگاه ۳۲ میلیاردریال است که خیر نیک اندیش  هزینه آن را تامین و پرداخت خواهد کرد.

وی اظهارداشت: این خیر، هزینه احداث و تجهیز این پایگاه را متقبل شده است و  دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر که کارفرمایی آن را برعهده دارد، در زمان تکمیل، آمبولانس و نیروی انسانی آن را تامین خواهد کرد.

معاون توسعه و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با قدردانی از خیران عرصه سلامت گفت: با بهره برداری از این پایگاه، خدمات رسانی شایسته تری به مردم این منطقه ارایه خواهد شد.

وی یادآورشد: در استان بوشهر ۱۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری، ۳۷ پایگاه جاده ای و یک پایگاه هوایی فعال است.

خیر سلامت با اختصاص ۳۲ میلیارد ریال ساخت پایگاه اورژانس در بندر گناوه را آغاز کرد

علی بیروتی خیر این پروژه، عمل به توصیه و سفارش و یاد مرحوم پدرش (حاج حسین بیروتی) را نیت خود در ساخت این پایگاه عنوان کرد و گفت: پدرم در زمانی که در قید حیات بود،  توصیه زیادی بر انجام کارهای عام االمنفعه می‌کرد و براین اساس تصمیم گرفتم، بانی این پروژه شوم.

وی اظهارداشت: با توجه به موقعیت شهر گناوه، پایگاه اورژانس ۱۱۵ موجود پاسخگوی نیاز مردم این منطقه نیست و به همین خاطر مصصم شدم که  اولویت کار خیر خود را در احداث یک پایگاه جدید قرار دهم.

بیروتی  گفت: علاوه بر احداث این پایگاه، دیگر نیازهای شهر که جنبه عام المنفعه برای مردم داشته باشد در آینده در برنامه ام خواهد گرفت.

پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری خیرساز در بخشی از زمین محوطه مرکز سلامت جامع امام علی نقی (ع) گناوه احداث می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر