سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۷۲۴
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۵

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر 112 بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزراش فکرشهر، دکتر حسن ملکی زاده اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته 50 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر  14 بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر گفت: امروز ۲ مورد فوتی ناشی از ابتلای به کرونا در استان بوشهر به ثبت رسیده است.

دکتر ملکی زاده تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 2194 نفر از هم استانی‌های عزیزمان به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون 107 هزار و 283 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران، 19 امرداد 1401

بنابر اعلام وزارت بهداشت، متاسفانه در شبانه روز گذشته شمار جانباختگان ناشی از کرونا در کشور مجددا افزایش داشته و در این بازه زمانی ۹۰ بیمار جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، از دیروز تا امروز ۱۹ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۶۳۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۰۷۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۷۷۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۶۵۴ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۱۳۰ هزار و ۷۳۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۱۴۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۸۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۲۵ هزار و ۶۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۷۸۳ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۸۴۲ نفر نیز دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

به این ترتیب مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۵۲۳ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۸ هزار و ۱۶۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۱۳۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر