شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۷۳۴
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: جمع ۷ نفره شورای شهر گناوه پس از انتخاب رئیس و کمیسیون ها ، در کنار هم و با وحدت و همدلی برای پیشرفت و آبادانی شهر و رضایتمندی شهروندان تلاش کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمد اسدی روز چهارشنبه در جلسه انتخابات هیات رئیسه دومین سال فعالیت شوراها  که باحضور خبرنگاران برگزار شد ، افزود: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، به عنوان مظهر مردم سالاری دینی و بارزترین جلوه مشارکت سیاسی و مدنی مردم در تعیین سرنوشت کشوربه شمار می آید و  همواره عرصه‌ای بسیار مهم، حیاتی و از اهمیت فوق‌العاده ای برخوردار بوده است.

وی افزود: شکل‌گیری شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی ایران در دهه‌های اخیر بوده است که توسط رای مردم تعیین می شود.

اسدی اظهارداشت: امیداوریم رای گیری برای هر انتخابی از جمله هیات رئیسه شورای شهر در راستای رضای خداوند و پیشرفت شهر و موجب هماهنگی و همدلی و وحدت رویه بیشتر در این نهاد مردمی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه بیان کرد: تغییرات در هر مجموعه ای امری طبیعی و ضروری است که باعث نوآوری ، شادابی و تحرک و تلاش بیشتر برای جامعه و عمران و آبادانی هر منظقه ای خواهد شد.

در این جلسه پس از رای گیری ، هادی خالقی مقدم  با اخذ ۴ رای موافق از مجموع ۷ رای، رئیس سال دوم شورای ششم شهر گناوه ، سازناز مرادی با  ۴ رای نایب رئیس و حجت الاسلام مهراب خادمی پور با ۷ رای به عنوان منشی برگزیده شد.

همچنین در این جلسه، علیرضا بهزادی به عنوان مسئول کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی، ساناز مرادی کمیسیون حقوقی ، املاک  و امور قراردادها، سجاد امیری کمیسیون گردشگری، سرمایه گذاری و بازار و  مهراب خادمی پور مسئول  کمیسیون فرهنگی  و ورزشی انتخاب شدند.

مسئول کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و فضای سبز در این جلسه حد نصاب آرا به دست نیاورد و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک کاندید نداشت که مقرر شد رئیس شورا آنها را انتخاب کند.

رئیس دوره اول شورای اسلامی شهر گناوه را هادی عرب زاده برعهده داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر