جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۸۰۹
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۵

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در بحث قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر، مدیران انقلابی باید پای کار باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اکبر پورات ظهر پنجشنبه در نشست ستاد عفاف و حجاب استان بوشهر با تاکید بر لزوم گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین است و عمل به دستورات اسلام به‌ویژه در حوزه عفاف و حجاب موجبات موفقیت جامعه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه در بحث قرارگاه عفاف و حجاب، مدیران انقلابی باید پای کار باشند خاطر نشان کرد: در دولت‌انقلابی آیت الله رئیسی، فضا برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب فراهم است و با وجودی که در دولت گذشته در این زمینه کم‌کاری شد، اکنون همه مدیران باید تلاش مضاعفی داشته باشند تا کم‌کاری گذشته جبران شود.

وی از تأمین اعتبار برای قرارگاه عفاف و حجاب استان‌ها خبر داد و ابراز داشت: در نشستی که با وزیر کشور داشتیم، مقرر شد اعتبارات مورد نیاز قرارگاه عفاف و حجاب استان‌ها تأمین شود که امیدوارم بزودی محقق شود.

پورات با بیان اینکه کارهای ملموس و خیلی خوبی در سطح استان در حوزه عفاف و حجاب انجام شده گفت: با این وجود، کماکان گزارشاتی در مورد بی حجابی در برخی اماکن داریم که باید این موارد بررسی و مرتفع شود.

وی با بیان اینکه وضعیت عفاف و حجاب در اکثر ادارات مطلوب است یادآور شد: شاخص‌های ارزیابی در حوزه عفاف و حجاب در ادارات تدوین شده که اجرایی می‌شود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر از اجتماع دختران زهرایی در استان بوشهر خبر داد و افزود: کار خیلی خوبی خواهد بود و شک ندارم با عنایت حضرت زهرا (س) نتیجه خوبی خواهد داشت و به عنوان پایلوت در سطح کشور، این مهم از بوشهر آغاز می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر