شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۸۲۲
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

فکرشهر: در آئینی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان گناوه از خانواده معظم شهدای جاویدالاثر و مدافع حرم این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، فرماندار گناوه عصر پنجشنبه در نشست با خانواده معظم شهدای جاویدالاثر و شهدای مدافع حرم شهرستان گناوه با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفای آن حضرت اظهار داشت: امروز به پشتوانه خون پاک و مطهر شهدا و حماسه و فداکاری همه رزمندگان و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنها، پرچم جمهوری اسلامی که همان بیرق نهضت امام حسین (ع) و علم علمدار کربلا است در بالاترین قله‌های جهان با افتخار و سربلندی به اهتزاز درآمده است.

محمد تقی صفری افزود: به پاس فداکاری و ازخودگذشتگی هزاران شهید، ایثارگر، جانباز، آزاده و خانواده‌های معظم آنها انقلاب اسلامی با اقتدار به مسیر خود ادامه می‌دهد و با عنایت الهی و توجهات امام زمان (عج) در همه عالم گسترده شده است.

وی گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا به عنوان سربازان امام زمان (ع) و مقام معظم رهبری باشیم و در راه مبارزه با استکبار جهانی و گسترش انقلاب اسلامی راه نهضت حسینی، شهدا و امام (ره) را با پیروی از ولایت فقیه تداوم بخشیم.

فرماندار گناوه تصریح کرد: از همه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان کمال تقدیر و تشکر را در همراهی این راه خطیر و وظیفه‌ای که برای خدمت به مردم عهده گرفته‌ایم را داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر