پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۸۳۸
جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تاکنون عملیات اجرایی حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی در سطح استان آغاز شده که تلاش داریم این رقم به ۲۲ هزار واحد مسکونی برسانیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی زاده پنج شنبه شب در حاشیه واگذاری اراضی مسکونی ویلایی به افراد واجد شرایط در کاکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد مسکن از طرح‌های اولویت‌دار دولت سیزدهم است و در استان بوشهر با حساسیت و با جدیت پیگیر این مهم هستیم.

وی افزود: امروز دومین مرحله واگذاری اراضی ویلایی را در شهر کاکی داشتیم که در راستای اجرای عدالت اجتماعی و برخورداری اقشار ضعیف از مسکن، این طرح در حال اجراست.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: همین روند را در همه شهرستان‌هایی که امکان واگذاری زمین ویلایی فراهم باشد، ادامه خواهیم داد.

محمدی زاده اضافه کرد: علاوه بر تأمین زمین، تسهیلات بانکی نیز به متقاضیان پرداخت می‌کنیم تا در کمترین زمان ممکن صاحب خانه شوند.

وی یادآور شد: واحدها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که صاحبان منازل ویلایی، در آینده نیز برای فرزندانشان بر روی همین واحدها، ساخت و ساز کرده و نسل‌های بعدی نیز مشکل مسکن نداشته باشند.
محمدی زاده گفت: امسال ۱۱ هزار تعهد ساخت مسکن برای استان بوده که تاکنون ۱۳ هزار واحد را شروع کرده‌ایم.

وی در تشریح جزئیات این طرح بیان کرد: به دلیل اینکه تکمیل واحدها دو سال زمان می‌برد، امسال بیش از ۲۲ هزار واحد را باید شروع به ساخت کنیم تا به تعهدات برسیم که با برنامه ریزی صورت گرفته به این میزان می‌رسیم.

استاندار بوشهر افزود: در پایان ۴ سال نیز ۴۴ هزار واحد را باید تکمیل کنیم که با کارها و اقداماتی که انجام شده، حتماً از عهده کار بر می‌آییم و جلوتر از تعهدات نیز خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر