سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۸۷۷
جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۰

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حال حاضر ۱۱۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، دکتر حسن ملکی زاده اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته ۵۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر  ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر گفت: امروز یک مورد فوتی ناشی از ابتلای به کرونا در استان بوشهر به ثبت رسیده است.

وی افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۴۸ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دکتر ملکی زاده تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۱۹۶  نفر از هم استانی‌های عزیزمان به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۷ هزار و ۵۰۱ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران، 21 امرداد 1401

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته ۶۴۰۴ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۶۸ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

 از دیروز تا امروز ۲۱ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۴۰۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۲۳۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۵۷۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۸۰۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۱۵۰ هزار و ۸۶۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۴۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۴۷۷ هزار و ۲۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۲۸ هزار و ۷۲۴ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۸۱۱ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۲۰ هزار و ۸۳۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۳۷۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳ هزار و ۷۲۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۱۳۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر