جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۹۲۱
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳

فکرشهر: بخشدار دلوار گفت: وجود شهید گمنام در بندر عامری موجب برکت در این دیار شهید پرور و تسلی خاطر مادر شهید جاویدالاثر «عامر نژاد» خواهد بود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرضا عالی پور صبح شنبه در بازدید از منزل شهید جاویدالاثر «محمد عامر نژاد» و تجلیل از مادر این شهید والامقام ضمن اشاره به اهمیت جایگاه خانواده‌های شهیدان بخصوص مادران چشم به راه که منتظر دریافت خبری از فرزندشان هستند گفت: ما هر چه داریم از برکت خون شهیدان و فداکاری‌های سربازان و سرداران این مرزبوم است.

بخشدار دلوار افزود: وجود شهید گمنام در بندر عامری علاوه بر برکات مادی که برای این روستا به ارمغان می‌آورد می‌تواند مرهمی نیز بر زخم دل مادر شهید جاویدالاثر و تسلی خاطر دل داغدار او باشد.

مادر شهید جاویدالاثر محمد عامر نژاد نیز در این دیدار بیان کرد: فرزند من امانتی بود که او را تقدیم کردم و حالا نزد مادر سادات خادمی می‌کند و دلم می‌خواهد به یاد فرزند شهیدم، پیکر شهید گمنامی را به ما بدهید تا به جای پسر مفقود الاثرم بر سر قبر او بروم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس نیز در این دیدار، بازدید و تکریم خانواده‌های معزز شهدا را وظیفه خود دانست و گفت: شهیدان هشت سال دفاع مقدس همان سربازان وفا دار بوده که در جنگ تحمیلی جان خود را فدا کردند و شهدا گمنام همان سربازان دلیری هستند که با شروع جنگ نرم دوباره به وطن باز می‌گردند و باز هم مرقدشان جایگاه خدمات فرهنگی و مذهبی است.

سرهنگ غریبی با توجه به درخواست مادر شهید عامر نژاد گفت: درخواست‌های مادران شهدا در رأس اقدامات ما قرار خواهد گرفت و قطعاً درخواست مادر شهید با پیگیری‌های ویژه اجابت خواهد شد.

طی بازدیدی از منزل شهید جاویدالاثر محمد عامر نژاد با حضور بخشدار دلوار، فرماندهی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه بوشهر، جانشین فرماندهی سپاه امام حسین (ع) دلوار، دهیار و شورای اسلامی بندر عامری از مادر این شهید والامقام تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر