سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۹۵۲
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۸

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به ثبت دو فوتی جدید مبتلا به کرونا در استان گفت: بستری‌های کرونایی در استان بوشهر به ۹۷ نفر کاهش یافت.

به گزارش فکرشهر، حسن ملکی زاده اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته ۴۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و ۳۶ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شدند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۹۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۲ نفر تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به ثبت دو فوتی جدید مبتلا به کرونا در استان بیان کرد: تاکنون دو هزار و ۱۹۸ نفر به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

وی تعداد کل مبتلایان کرونا در استان را ۱۰۷ هزار و ۵۲۰ نفر عنوان کرد.

آخرین آمار کرونا در ایران،22 مردادماه 1401

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۳۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شده و ۵۵ بیمار نیز فوت کردند.

به گزارش ایسنا، از دیروز تا امروز ۲۲ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۳۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۹۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۹۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۸۶۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۱۶۱ هزار و ۵۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۴۵۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۳ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۴۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۷۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

تزریق بیش از ۳هزار دز واکسن کرونا در شبانه‌روز گذشته

تاکنون ۶۴ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۹۱۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۷۷۳ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۶۴۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۳۳۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳ هزار و ۹۶۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر