سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش‌وپرورش استان بوشهر:
کد خبر: ۱۱۹۹۶۲
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴

فکرشهر: محمد حق‌دوست گفت: از زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، آموزش‌وپروش استان ۲۰ پایگاه مشاوره راه‌اندازی کرد تا به دانش‌آموزان برای انتخاب بهتر مشورت دهند.

به‌گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما گفت: آموزش‌وپرورش استان بوشهر هم‌زمان با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، ۲۰ پایگاه انتخاب رشته در شهرستان‌ها و مناطق استان راه‌اندازی کرد تا به دانش‌آموزان کنکوری در انتخاب رشته مشورت دهند.

محمد حق‌دوست افزود: این پایگاه‌های انتخاب رشته از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ برای مشورت انتخاب رشته بهتر به دانش‌آموزان فعالیت می‌کنند که تا امروز ۸۶۰ نفر از دانش‌آموزان استان همراه با خانواده به این مراکز مراجعه کرده‌اند.

او با اشاره به این‌که استان بوشهر دارای مشاوران فعال و زبده است، اضافه کرد: مشاوران با بهره‌گیری از توانمندی‌های بالای خود و همچنین به‌روزرسانی اطلاعات خود در دوره‌های توانمندسازی که از قبل برای آنان برگزار شده است به دانش‌آموزان مشورت می‌دهند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: این مشاوره‌ها برای خانواده‌های کمتربرخوردار رایگان و برای خانواده‌های فرهنگیان، ایثارگران، شهدا و زیر پوشش نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی با ۵۰ درصد تخفیف انجام شد که اگر زمان انتخاب رشته تمدید شد این مراکز برای خدمات مشاوره‌ای فعال خواهند بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر