سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۹۶۸
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: روابط عمومی‌ها در ساختار اداری ما از جایگاه مناسبی برخوردار نیستند و نسبت به آنها بی‌مهری می‌شود.

به گزارش فکرشهر، اکبر پورات روز شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان بوشهر اظهار کرد: حرفه روابط عمومی باوجود آنکه از مشاغل پرمشغله، استرس‌زا، سخت و زیان آور است اما روابط عمومی ها در ساختار اداری ما از جایگاه مناسبی برخوردار نیستند و نسبت به آنها بی‌مهری می‌شود.

وی بابیان اینکه کلیدی‌ترین قسمت هر سامان "روابط‌عمومی‌" است، اضافه کرد: تمام دستاوردها، عملکرد و بازخوردهای یک سازمان از طریق راوبط‌عمومی به بیرون از آن سازمان انعکاس داده می‌شود از این رو نباید از اهمیت این حرفه غافل ماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در شرایطی که کشور درگیر جنگ هیبریدی یا همان جنگ ترکیبی است جهاد تبیین برای حل مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ما ضرورتی اجتناب ناپذیر است که روابط عمومی‌ها باید برای مقابله با فتنه دشمنان پای کار باشد.

پورات بابیان اینکه ماموریت ذاتی روابط‌عمومی‌ها دفاع از نظام و دستاوردهای انقلاب است، ادامه داد: دشمن با تزریق ناامیدی و یأس تلاش می‌کند به استحکام درونی جامعه اسلامی ضربه بزند در این میان راوبط‌عمومی‌های با ارائه اقدامات دولت می‌توانند نقش مهمی در خنثی‌سازی اهداف دشمن داشته باشند.

این مقام مسئول بااشاره به عملکرد موفق دولت در حوزه اقتصادی، تاکید کرد: این اقدامات نوید گشایش اقتصادی کشور برای سال آینده را می‌دهد.

به گزارش ایسنا، در این نشست مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند و  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز قول دادند پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام بگیرد.

همچنین در پایان این نشست اعضای جدید هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان بوشهر معارفه و از زحمات مدیرکل روابط‌عمومی پیشین استانداری بوشهر و اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های دوره قبل قدردانی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر