سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: تاج زاده به سه عنوان از جمله تبانی علیه امنیت ملی متهم است که با توجه به تفهیم اتهام متهم و پاسخگو‌نبودن تاجزاده در خصوص اتهاماتی که با ذکر مصادیق و مستندات به وی در دادگاه وارد گردیده رئیس دادگاه ختم رسیدگی را اعلام نمود تا در مهلت قانونی مقرر نسبت به صدور رای اقدام نماید..
کد خبر: ۱۱۹۹۶۹
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

فکرشهر: تاج زاده به سه عنوان از جمله تبانی علیه امنیت ملی متهم است که با توجه به تفهیم اتهام متهم و پاسخگو‌نبودن تاجزاده در خصوص اتهاماتی که با ذکر مصادیق و مستندات به وی در دادگاه وارد گردیده رئیس دادگاه ختم رسیدگی را اعلام نمود تا در مهلت قانونی مقرر نسبت به صدور رای اقدام نماید.

به گزارش فکرشهر به نقل از انتخاب، طبق گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه صبح امروز جلسه رسیدگی به اتهامات مصطفی تاجزاده با سه عنوان اتهامی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست قاضی صلواتی تشکیل شده بود نماینده دادستان کیفرخواست متهم را که در ۳۶ صفحه تنظیم شده بود قرائت کرد.

در کیفرخواست صادر شده علیه تاجزاده سه عنوان اتهامی از جمله اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی با ذکر مصادیقی پیرامون هرکدام از این عناوین اتهامی ذکر شده است.

پس از قرائت کیفرخواست، رئیس دادگاه از متهم خواست به سوالات مطرح شده پاسخ دهد و در خصوص اتهاماتی که با ذکر مصادیق و مستندات به وی وارد گردیده توضیح دهد و از خود دفاع کند که تاجزاده پاسخگو‌ نبود.

پس از این، قاضی صلواتی با توجه به تفهیم اتهام متهم و امتناع تاجزاده از پاسخگویی به سوالات دادگاه به وی فرصت دفاع آخر را داد که تاجزاده مجددا سخن یا دفاعی را مطرح ننمود و در نتیجه رئیس دادگاه ختم رسیدگی را اعلام نمود تا در مهلت قانونی مقرر نسبت به صدور رای اقدام نماید.

قابل ذکر است وکیلی به نام آقای پوربابایی که پیش از این نیز وکالت تاجزاده را برعهده داشته برای قبول وکالت متهم به بازداشتگاه اوین مراجعه کرده که پس از ملاقات با تاجزاده با مخالفت وی برای انجام وکالتش مواجه شده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر