سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار فرهنگ و هنر
کد خبر: ۱۱۹۹۸۲
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: ساعد هدایتی، بازیگر می‌گوید: به دلیل ابتلاء به کرونا سه روزی در بیمارستان بستری بوده و امروز مرخص شده است. او تاکید می‌کند: خداراشکر حالم خیلی بهتر است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، هدایتی درباره وضعیت سلامتی‌اش توضیح داد: فکر می‌کنم به کرونا مبتلا شده بودم. سه روزی در بیمارستان بستری و تحت نظر بودم اما خدا را شکر امروز، ۲۲ مرداد ماه مرخص شدم و به منزل آمدم. حالم خیلی بهتر است و خداراشکر خطر رفع شد. نگران نباشید.

بازیگر سریال‌های «مرد هزارچهره»، «پاورچین»، «در حاشیه»، «شب‌های برره»، «به کجا چنین شتابان» و «ساختمان ۸۵»، گفت: چند روزی علائم سرماخوردگی و کرونا اعم از بدن درد،‌ عطسه، آبریزش بینی و سرفه‌های زیادی داشتم و حالم مساعد نبود که به بیمارستان منتقل شدم و تحت نظر قرار گرفتم؛ البته در بیمارستان به من نگفتند قطعی کروناست؛ اما احتمال خیلی زیاد ویروس کرونا بود چون ریه‌هایم را هم درگیر کرده بود و خداراشکر الان که به خانه آمدم سرفه‌هایم خیلی بهتر است.

او ادامه داد: متاسفانه اخبار بد پخش شد و همه نگرانم شدند و با من تماس گرفتند اما هرچه که بود خطر رفع شد اما همچنان باید سِرُم و داروهایم را مصرف کنم تا ان‌شاءالله ظرف چند روز آینده بهبودی کامل را به دست بیاورم.

هدایتی در پایان درباره دلیل دوری‌اش از تلویزیون خاطرنشان کرد: یک ماه پیش برای سریالی دعوت شدم و صحبت‌هایی شد که گویا یک بار هم قبلا کلید خورده بود و مقابلش گرفته شده بود. من مدتی است درگیر بیماری شدم و نتوانستم دیگر پیگیر شوم اما ان‌شاءالله بعد از بهبودی حالم حتماً پیگیری خواهم کرد. راستش پیشنهاد برای تلویزیون زیاد دارم اما به لحاظ مالی اکثر پروژه‌ها بهم می‌خورند و اوضاع خوبی ندارند. منتظرم تا کمی اوضاع بهتر شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر