چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۰۴۷
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: توسعه بخش اورژانس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد و به‌طورجدی در حال پیگیری است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان دکتر حیدر عزیز نژاد ضمن بازدید از بیمارستان شهید گنجی اظهار داشت: در این بازدید که از بخش‌های مختلف و مهم بیمارستان بخصوص اورژانس بیمارستان به همراه تیم مدیریتی بیمارستان انجام شد، وضعیت کلی ارائه خدمات درمانی به مردم و بیماران عزیز مطلوب و رضایت‌بخش بود.

 دکتر عزیز نژاد ضمن اشاره به ضریب اشغال تخت بالای 60 الی 70 درصدی بیمارستان عنوان داشت: برخی از قسمت‌ها و بخش‌های بیمارستان از نظر ابنیه و فضای فیزیکی اشکالاتی وجود دارد که با همراهی تیم مدیریتی و سرپرست بیمارستان صحبت‌هایی در خصوص اقدامات اصلاحی انجام شد و اقدامات لازم در دستور کار قرار داده شد.

وی در ادامه افزود: برخی از بخش‌ها و واحدهای مختلف بیمارستان نیاز به توسعه فیزیکی دارد و بایستی ان‌شاءالله در آینده نزدیک با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جهت اقدامات اساسی در دستور کار قرار داده شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به آمار و اطلاعات استخراج‌شده از کلیه بیمارستان‌های استان بوشهر در سال گذشته (1400) تصریح داشت: جایگاه بیمارستان شهید گنجی برازجان در ارائه خدمات درمانی به بیماران در بین بیمارستان‌های استان خوب و ممتاز است.

دکتر عزیز نژاد همچنین عنوان کرد: بیمارستان شهید گنجی در سال گذشته با مدیریت خوبی که داشته، منابع را خوب مدیریت نموده و حداقل بدهی را داشته است و با مدیریت بهینه و با بهره‌وری بالا بیشترین خدمت‌رسانی به بیماران را انجام داده است.

وی در خصوص وضعیت نیروهای انسانی شاغل در بیمارستان هم گفت: ان‌شاءالله به‌زودی وضعیت ساماندهی نیروهای 89 روزه شاغل در بیمارستان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اتمام خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تیم مدیریتی بیمارستان را یکی از نقاط مثبت بیمارستان شهید گنجی عنوان و اضافه داشت: با توجه به شاخص‌های ارزیابی‌شده توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، بیمارستان شهید گنجی برازجان عملکرد مالی بسیار خوبی داشته است و خوشبختانه با کمترین پرت منابع توانسته خدمات درمانی مطلوب، متنوع و با حجم بالا به مراجعین محترم و بیماران عزیز داشته باشد و امید می‌رود که این روند همچنان ادامه داشته باشد و روزبه‌روز بهتر شود.

دکتر عزیز نژاد تصریح داشت: هدف غایی همه همکاران ما در دانشگاه و بیمارستان‌های مختلف استان بوشهر تلاش در ارائه خدمات درمانی مطلوب، بهینه و درخورشان و منزلت مردم شریف هم استانی بوده و ان‌شاءالله با مدیریت و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده شاهد ارتقاء وضعیت سلامت در سطح استان بوشهر خواهیم بود.

شهرام جلال پور، سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان نیز گزارش مبسوطی از وضعیت فضاهای فیزیکی بخش‌های درمانی، پاراکلینیکی، واحدهای پشتیبانی و همچنین وضعیت نیروهای انسانی بیمارستان را ارائه کرد.

در این بازدید حسین حسینی مدیر دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دکتر عزیز نژاد را همراهی می‌کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر