پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۱۰۲
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۹

فکرشهر: یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره احتمال به نتیجه رسیدن مذاکرات احیای برجام، می‌گوید که متن پیشنهادی را هنوز ندیده‌ام و نمی‌توانم قضاوت کنم. اما با توجه به آنچه در مورد متن شنیده‌ام، من راضی نیستم. ترجیح می‌دهم متن را ببینم و بعد قضاوت کنم ولی بر اساس آنچه از دوستانی که متن را دیده‌اند، در جریان قرار گرفته‌ام، راضی‌کننده نیست.

به گزارش فکرشهر، محمود عباس‌زاده در گفت و گو با انتخاب، در واکنش به اینکه گویا نظر ایران نسبت به انجام توافق برجام مثبت است و قرار است توافقی صورت گیرد، گفت: «متن را هنوز من ندیده‌ام و نمی‌توانم قضاوت کنم. اما با توجه به آنچه در مورد متن شنیده‌ام، من راضی نیستم.»

وی درباره علت عدم رضایت خود از متن پیشنهادی اروپا، اظهار کرد: «چون ندیده‌ام، نمی‌توانم قضاوت درستی داشته باشم اما بر اساس شنیده‌ها در مورد آنچه در متن وجود دارد، من راضی نیستم. ترجیح می‌دهم متن را ببینم و بعد قضاوت کنم ولی بر اساس آنچه از دوستانی که متن را دیده‌اند، در جریان قرار گرفته‌ام، راضی‌کننده نیست.»

عباس‌زاده همچنین درباره انتقاد برخی از نمایندگان مجلس درباره بی‌اطلاعی از متن مذاکرات و عدم پاسخگویی باقری کنی به رسانه‌ها و مجلس، عنوان کرد: «هفته گذشته مجلس تعطیل بود و هر اتفاقی باید، دیروز که اولین روز کاری مجلس بود، رخ می‌داد. دیروز که ما در کمیسیون بودیم و متنی ارائه نشد. حال اینکه آماده بوده یا نبوده یا قطعی بوده یا نبوده است را نمی‌دانم. معمولا آنچه می‌خواهیم به دست می‌اوریم، باید متن خواسته شود. نظر اکثر کمیسیون در روز گذشته این بود که متن به کمیسیون بیاید و بعد تحلیل و قضاوت کنیم.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر