جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۱۸۹
سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش دیلم استان بوشهر گفت: باتوجه به اینکه نیروی انسانی، اصلی ترین و گران‌بهاترین سرمایه آموزش و پرورش است، این مجموعه در شهرستان باید دارای یک اتاق فکر قوی باشد و بتواند چالش کمبود و مازاد نیرو را مدیریت کرده و در این زمینه با افق دید بلند مدت حرکت کند.

 به گزارش فکرشهر از ایرنا، روابط عمومی آموزش و پرورش دیلم روز سه شنبه به نقل از حسین رمضانی در نشست با مدیران مدارس این شهرستان افزود: نیازمند استفاده از تجارب غنی و ارزشمند صاحب نظران و فرهیختگان آموزش و پرورش هستیم تا در اداره امور این نهاد حساس و تاثیر گذار فرهنگی موفق باشیم.

وی ادامه داد: سعی ما بر این است که این جلسات ادامه دار باشد و از نظرات و پیشنهادهای ارزشمند مدیران، صاحب‌نظران و صاحبان تجربه و کارشناسان امر آموزش شهرستان به نحو شایسته استفاده ببریم.

رمضانی، یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مدیریت تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب ذکر کرد و گفت: در وضع مطلوب، انسان‌های عالم، فرهیخته، خودباور و خداباور که ضامن ماندگاری یک ملت‌ هستند تربیت می شوند و  این امر جز با انتخاب و انتصاب مدیران اثربخش و کارآمد محقق نمی‌شود.
مدیر آموزش و پرورش دیلم عنوان کرد:  پروژه مهر نماد مدیریت و آبروی شهرستان در برنامه ریزی موفق برای  بازگشایی مدارس است که  باید در این زمینه، تمامی تمهیدات لازم در قبل و آغاز سال تحصیلی آینده فراهم شود.
وی با بیان اینکه رسیدن به این مطلوب نیازمند همکاری همه قسمت‌های آموزش و پرورش و همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان است، گفت:  امسال از ظرفیت گروههای جهادی بسیج نیز استفاده خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش دیلم بیان کرد: بازبینی ، کنترل و آماده سازی سیستم روشنایی و صوتی و فضاهای مورد نیاز واحد آموزشی، تمهید مقدمات برگزاری مراسم ویژه بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس ،تشکیل ستاد اقامه نماز جماعت در واحد آموزشی و پیش بینی و اجرای برنامه های خاص برای انجام این فریضه، شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و تحت پوشش نهادهای حمایتی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر