پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۱۹۲
سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: شرکت‌های بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در استان بوشهر باید حمایت عملی و ملموس از پارک‌های علم و فناوری داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی زاده ظهر سه شنبه در نشست با مدیران پارک علم و فناوری اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» نام گذاری شده و برای دسترسی عملی به شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

وی افزود: استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه علم و فناوری دارد و در سال جاری شاهد پویاتر شدن شرکت‌های دانش بنیان هستیم به گونه‌ای که این مجموعه‌ها در حوزه‌های تولید و صنعت نیز حضوری کاربردی دارند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: شرکت‌های بزرگ نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در استان بوشهر باید حمایت عملی و ملموس از پارک‌های علم و فناوری داشته باشند تا شاهد تولید بیشتر و نهایتاً ایجاد اشتغال جوانان بومی باشیم.

محمدی‌زاده با تقدیر از حمایت پارک علم و فناوری پردیس از استان بوشهر تصریح کرد: حمایت بیشتر و مؤثرتر مدیران این پارک از مجموعه‌های خلاق و نوآور در بوشهر، به ایجاد اشتغال و بهبود معیشت و اقتصاد خانوارها منجر خواهد شد.

وی یادآور شد: تجاری سازی تولیدات شرکت‌های دانش بنیان و تولید انبوه محصولات و پیدا کردن بازارهای هدف، کمک بزرگی به این مجموعه‌ها است که همه باید برای تحقق این هدف تلاش کنند.

مدیران پارک علم و فناوری نیز بر لزوم‌حمایت کاربردی و عملی از پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان مستقر تاکید کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر