پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۲۰۲
سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: مردم غیور و نستوه ایران در همه عرصه های انقلاب اسلامی با پیروی و الگوگیری از اهل بیت (ع) نقش مهم و ممتازی ایفا کرده اند و هنوز هم پای بند به آرمان ها هستند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدتقی صفری روز سه شنبه در نشست مشترک هم اندیشی با  مدیران تشکل های مردم نهاد و موسسات مختلف  افزود:  امروز  جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی برای عالم به الگویی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه   در جنگ تحمیلی  با آن همه فشار سیاسی و کمک های بیگانگان به رژیم بعثی ،با حضور فعال مردم به پیروزی رسیدیم ، گفت:  بعد از جنگ در سازندگی، مسائل بحرانی، کرونا، سیل، زلزله و غیر ه مردم نقش بی‌بدیل را ایفا کردند.

صفری  ادامه داد: وحدت و یکپارچگی مردم از دیگر محورهای مهم و رمز موفقیت و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی است که   به نام جمهوری اسلامی و  رهبری امام و امروزه مقام معظم رهبری پشت سر هم قرار می گیرند.

فرماندار گناوه به اهم برنامه های پیشرو در این شهرستان و  هفته دولت اشاره کرد و گفت: نگاه ما به شهرستان یک نگاه ۱۰ ساله است.

وی افزود: در هفته دولت و امسال چندین پروژه افتتاح و اجرایی می شود که راه‌های روستایی،  اتوبان کردن جاده بیرون شهر به طرف پمپ بنزین ،  اتصال خیابان ساحلی تا پشت روستای قلعه حیدر،  احداث و تجهیز کردن سالن ورزشی هزار و ۵۰۰ نفری بانوان در کنار ساحل،  تجهیز امکانات ورزشی،  احداث چندین مجتمع بهداشتی ،  طرح تجهیز مدارس ، ساخت چند مدرسه و بازگشایی جاده بندری گناوه ،  احداث چند دهانه پل در جاده ساحلی گناوه بوشهر بخشی از آنها است.

صفری بیان کرد: تشکل های مردم  باید بدانید که شهر چه نیازهایی دارد  و بر اساس آن ،  برنامه‌ریزی  و آن را پیگیری و برطرف کنید.

مدیر خانه سازمان‌های مردم نهاد  گناوه گفت:  امیدواریم اهدافی را که در هیات اندیشه ورز خانه سازمان‌های مردم نهاد  برنامه ریزی شده بتواند انجمن ها را بیش از پیش فعال و پویا کرده و سرانجام آن به یک شهر فعال و پویا و شاد و موفق برسیم.

حجت رهروان سحر افزود :  این اهداف و برنامه ها بسیار گسترده است و طبق آن یک سند راهبردی یک ساله را طراحی کرده ایم و ذیل این سند ،یک ساله یک سند چشم انداز بلند مدت برای شهر در  ادوار مختلف و آینده خانه سمن ها با همکاری و پیشنهادات سازنده شما  برنامه ریزی شده است.

در این نشست، نمایندگان در رابطه برخی مشکلات سمن‌های شهرستان همچون مشکلات تمدید مجوزهای فعالیت، دیدگاه نامناسب به سمن‌ها از سوی برخی مسئولان و عدم هماهنگی با سازمان‌های مردم نهاد از سوی مسئولان  رده بالای شهرستان اشاره کردند و فرماندار شهرستان نیز بر رفع مشکلات و برگزاری جلسات مستمر با سازمان‌های مردم نهاد شهرستان برای فراهم شدن  زمینه توسعه منطقه تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر