جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۲۳۳
چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

فکرشهر: مدیر اداره آب و فاضلاب گناوه گفت: مشکل چندین ساله کمبود و افت فشار آب ۳۵۰ مشترک ساکن روستای مال قاید گناوه برطرف شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالعزیز عبداللهی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: برای حل این مشکل چندین ساله در دولت سیزدهم، اصلاح و نوسازی بخشی از شبکه آبرسانی این روستا با همکاری دهیاری در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

وی اظهارکرد: لوله‌های آب تعویض شده در این منطقه از طرح توسعه و نوسازی شبکه‌ها از مرکز استان بوشهر تامین و دهیاری این روستا همکاری لازم در تامین بیل میکانیکی را برای انجام حفاریانجام داد.

عبداللهی گفت: این پروژه در هفته جاری تکمیل و براساس بازدید میدانی مشکل بی آبی و کم آبی ساکنان این روستا برای همیشه برطرف شد.

مدیر آب و فاضلاب گناوه بیان کرد: این اداره برای رفع  نواقص و مشکلات سال‌های گذشته کمبود آب شهر و روستاهای این شهرستان تلاش و برنامه ریزی لازم را انجام داده است.

شهرستان گناوه با جمعیت ۱۰۵ هزارنفر در شمال استان بوشهر قرار دارد و آب شرب آشامیدنی آن به علت کمبود و محدودیت منابع آبی از طریق خط کوثر در حوزه استان کهگیلویه و بویراحمد تامین می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر