سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به مناسبت هفته ی جوان؛
فکرشهر: مدیرکل حوزه استانداری بوشهر با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، وام دار جوانان است، گفت: جوانگرایی با انتخاب مدیران رده های مختلف در ادارات و نهادها در دستور کار مدیریت ارشد استان بوده است...
کد خبر: ۱۲۰۲۶
سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸

فکرشهر: مدیرکل حوزه استانداری بوشهر با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، وام دار جوانان است، گفت: جوانگرایی با انتخاب مدیران رده های مختلف در ادارات و نهادها در دستور کار مدیریت ارشد استان بوده است.
\n 
\nبه گزارش فکرشهر، مهرداد ستوده در آیین تقدیر از جوانان برتر دشتستان، افزود: استاندار جوان بوشهر توجه ویژه به قشر جوان دارد و اولین مصداق این جوانگرایی دادن مسئولیت به جوانان در عرصه های مختلف در استان است.

\n\n

وی یادآور شد: در موضوع انتصابات در سطح استان بوشهر در سطح بخشداری ها بالغ بر 95 درصد از بخشدارانی که در سطح استان منصوب شده اند زیر 38 سال سن دارند و با تامل و تحقیق و از جوانان نخبه با تحصیلات عالیه انتخاب شده اند.

\n\n

\n\n

ستوده با بیان اینکه دادن مسئولیت های کلان به جوانان نشان از اعتماد به جوانان است تصریح کرد: اولین بخشدار زن در تاریخ سیاسی استان بوشهر با عملکردی خوب امروز در استان مشغول به فعالیت است.

\n\n

مدیرکل حوزه استاندار با اشاره به سنگ اندازی های برخی افراد در عملکرد دولت، گفت: دولت یازدهم، مظلوم ترین دولت بعد از انقلاب است.

\n\n

مشاور استاندار بوشهر افزود: برخی از افراد، اساسی ترین اقدامات دولت را زیر سوال می برند به عنوان مثال کسانی تیم مذاکره را خائن می خوانند در حالی که این تیم با رهبری مقام معظم رهبری هدایت می شود.

\n\n

ستوده ادامه داد: انتقاداتی که در جهت تخریب دولت صورت می گیرد مانعی در خدمتگذاری صادقانه این دولت محسوب می شود.

\n\n

وی ادامه داد: یکی از اهداف دولت تدبیر و امید افزایش روحیه نشاط در بین جوانان است .

\n\n

مشاور استاندار بوشهر اظهار داشت: در سال 94 یک سری طرح هایی تحت عنوان طرح های امید در استان بوشهر مد نظر است که اجرایی شود.

\n\n

\n\n

وی بیان داشت: طرح های امید ، طرح های است که با اجرایی شدن آنها شاهد ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان استان خواهیم بود.

\n\n

ستوده ایجاد فضاهای ورزشی و پارک های روستایی، طرح سلامت دهان و دندان افراد زیر 14 سال، طرح ساماندهی پسماندها در روستاهای استان، احداث دهکده گردشگری و هنر را از طرح های امید در استان ذکر کرد.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: این طرح ها با همکاری مردم، مسئولین و سازمان های مردم نهاد اجرایی خواهد شد.
\n 
\nرئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان نیز در این مراسم گفت: جوانان دشتستان در همه عرصه ها به ویژه در عرصه انتخابات حضوری پرشور خواهند داشت تا از این طریق، در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی گام بردارند.

\n\n

\n\n

نادر آزاده خاطر نشان کرد: در حال حاضر 36 سازمان مردم نهاد، 31 سالن ورزشی، 14 زمین فوتبال و 27 زمین فوتسال در دشتستان وجود دارد.

\n\n

در این آیین از جوانان برتر دشتستان در حوزه های مختلف علمی، ورزشی، اجتماعی و هنری تجلیل شد.

\n\n

به نوشته ی روابط عمومی فرمانداری دشتستان، این آیین امروز، 12 خرداد ماه به مناسبت هفته جوان و با حضور مدیر کل حوزه استانداری بوشهر، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دشتستان ، بخشداران بخش های شش گانه شهرستان، مسئولین شهرستانی و جمعی از جوانان  در محل پژوهشسرای متقین برازجان برگزار شد.

\n\n

\n\n

برای دیدن گزارش تصویری مراسم، اینجا کلیک نمایید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر