جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در مراسم تقدیر شهردار و اعضای شورا از اصحاب رسانه توسط برخی خبرنگاران مطرح شد:
کد خبر: ۱۲۰۳۳۴
پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴

فکرشهر: مراسم تقدیر از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار ۲۶ مردادماه توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برازجان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، در این مراسم که با حضور همه اهالی رسانه به انجام رسید شهردار ضمن تشکر از اهالی رسانه، از خبرنگاران به عنوان چشم بینا و زبان گویای جامعه یاد کرده و عنوان داشت: این خبرنگاران هستند که آگاهی بخشی و شفاف سازی را برای مردم انجام می‌دهند.

مرتضی قدوسی ضمن آرزوی موفقیت برای اهالی رسانه، افزود: اطلاع رسانی بدون حب و بغض از ویژگی های رسانه است که الحمداله رسانه های برازجان از این امر مهم تبعیت می‌کنند.

رییس شورای اسلامی شهر برازجان گفت: رسانه ها یکی از ارکان اساسی و اصلی دموکراسی در جامعه هستند.

مهدی بهبهانی اضافه کرد: همه ما از مشکلات خبرنگاران و جامعه خبری شهر برازجان خبر داریم و در همین راستا سعی می‌کنیم تا جایی که امکان داشته باشد این قشر را برای رفع مشکلات یاری کنیم.

همچنین سیداصغر طالبی، نائب رئیس شورای شهر، محراب بنافی، رییس کمیسیون فرهنگی شورا و مسیب غریب زاده، سخنگو شورا نیز سخنانی پیرامون روز خبرنگار و تشکر از اهالی رسانه ایراد کردند.

در ادامه خبرنگاران به صحبت پرداختند که از جمله آنها می‌توان به حمایت شهرداری و شورا از اصحاب رسانه و تشکر بابت نام گذاری خیابانی به نام مرحوم علی پیرمرادی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، چند تن از خبرنگاران حاضر در نشست از اصلاح بلوار شهیدمزارعی ابراز خرسندی کرده و از آن به عنوان یکی از زیباترین پروژه‌های عمرانی شهر برازجان یاد کردند.

با توجه به همزمان بودن این نشست با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، محراب بنافی و جمهوریان از اسرای هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از زمان اسارت پرداختند.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در انتهای این نشست از خبرنگاران تقدیر کردند.

 

 

نظرات بینندگان
شولی
|
-
|
پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
سلام ازشهردار و مجموعه شهرداری در خصوص اجرای پروزه بلوار مزارعی بسیار سپاس گذارم واقعا کارهای شهردار از حیث فرهنگی و مذهبی و عمرانی قابل تقدیر هسش
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر