پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۳۴۰
پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رهاورد دولت سیزدهم برای بخش بهداشت و درمان، بهره برداری از هزار و ۱۰۷ طرح بهداشتی و درمانی بوده است.

به گزارش فکرشهر از دانشگاه علوم پزشکی، بهروز رحیمی در حاشیه سفر به بوشهر در نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال هزار و ۹۴۲ طرح دیگر که بیشتر آن‌ها در حوزه بهداشت است مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر برنامه‌ریزی برای اتمام ۲ هزار طرح در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته است.

رحیمی با اشاره به اینکه همه طرح‌های نیمه‌تمام در حوزه بهداشت در اولویت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار دارند افزود: در همین ارتباط نزدیک به ۶۰ طرح نیمه‌کاره بهداشتی در استان بوشهر تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

وی گفت: در حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز فضای آموزشی دانشگاه توسعه می‌یابد.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تمام تلاش و برنامه‌ریزی ما بر این است که کلینیک‌های تخصصی با پیشرفت فیزیکی بالا مانند کلینیک تخصصی برازجان به بهره برداری برسد.

رحیمی در خصوص پرداخت مطالبات کارکنان حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر افزود: امید می‌رود با سیاستی که دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و وزارت بهداشت در پیش گرفته‌اند مطالبات کارکنان پرداخت شود.

وی گفت: ساختار نیروی انسانی در برخی حوزه‌های بهداشت و درمان استان بوشهر نیاز به ترمیم دارد که مصوب شد در آزمون استخدامی پیش رو با در اختیار گذاشتن مجوز‌هایی به دانشگاه بتوانیم به سرعت برخی کمبود‌های نیروی انسانی را جبران کنیم.

رحیمی افزود: در خصوص توزیع نیروی انسانی نگاه ویژه‌ای به مناطق مرزی و کم برخوردار است برهمین اساس توزیع نیروی انسانی در این وزارتخانه با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر