پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۳۴۹
پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: معاون امورمالی و اداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: تعدادی از زمین‌هایی که برخی از سرمایه گذاران در این منطقه دریافت کرده‌اند اما تاکنون اقدامی نکرده‌اند و یا اینکه فعالیت آنها راکد و ناقص است، پس گرفته‌ شدند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، محمدجواد بیات روز پنجشنبه در نشست مدیران اقتصادی استان بوشهر با خبرنگاران با اشاره به پیگیری مستمر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برای رفع مشکلات و هموارسازی مسیر توسعه این منطقه اظهار کرد: دولت تلاش‌های گسترده‌ای را در راستای رفع مشکلات مردم و بهبود وضعیت اقتصاد کشور داشته است که باید این اقدامات اطلاع‌رسانی شود.

وی بهبود وضعیت اشتغال و توسعه کسب‌وکارها در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر را به عنوان یک اولویت عنوان کرد و افزود: تلاش کرده‌ایم که با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها زمینه رفع مشکلات شرکت‌های مستقر و فعالان تولیدی، صنعتی و خدماتی را فراهم کنیم.

معاون امورمالی و اداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اضافه کرد: از ابتدای فعالیت این منطقه تاکنون ۱۹۱ شرکت اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی در این منطقه تأسیس شده است که در حال حاضر ۳۵ شرکت صنعتی و ۴۳ شرکت خدماتی در منطقه فعال هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر حفظ وضعیت موجود و جلوگیری از تعطیل شدن اشتغال و تولید در منطقه به دنبال جذب سرمایه‌گذار و رونق هرچه بیشتر فعالیت‌ها در سطح منطقه هستیم.

بیات خاطرنشان کرد: در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برخی از سرمایه گذاران زمین‌هایی را دریافت کرده‌اند ولی تاکنون اقدامی نکرده‌اند و یا اینکه فعالیت آنها راکد و ناقص است که تلاش داریم در ابتدا این شرکت‌ها را فعال کنیم و اگر انگیزه و رغبتی برای فعالیت ندیدم با پیگیری قانونی زمین‌های واگذار شده را تعیین تکلیف کنیم.

معاون امورمالی و اداری سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اضافه کرد: در حال حاضر تعدادی از این زمین‌ها را پس گرفته‌ایم و تعدادی هم در حال فعالیت هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر