پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۳۵۴
جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آب همچنان معضل اصلی در استان بوشهر و این شهرستان است که با جدیت پیگیر رفع مشکلات این حوزه هستیم.

به گزارش فکرشهر از دفتر نماینده، ابراهیم رضایی روز پنجشنبه در بیست‌وششمین گزارش ماهانه خود اظهار کرد: طی ماه گذشته ضمن بازدید از شهرها و روستاهای مختلف شهرستان، مسائل و مشکلات مختلف استان و به‌ویژه شهرستان دشتستان را دنبال کردیم.

وی با اشاره به آغاز بهسازی محور کلل- آب‌پخش و محور وحدتیه - سعدآباد اشاره کرد و افزود: امیدواریم در زمان مقرر شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این مسیرها باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری در مورد لایروبی کانال های زهکشی و همچنین سند زمین‌های آب‌پخش و دیگر نقاط شهرستان، اضافه کرد: برای راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در دشتستان پیگیری‌هایی را داشتیم که امیدواریم امسال این دانشگاه در دشتستان راه‌اندازی خواهد شد.

وی در مورد افتتاح دفتر ارتباطات مردمی نماینده دشتستان در بخش ارم خاطرنشان کرد:با پیگیری‌های صورت گرفته، ساخت پل روستای درودگاه به مناقصه رفته است که یکی از مطالبات مهم مردم درودگاه محسوب می‌شود.

رضایی از پیگیری مسائل و مشکلات مدارس غیرانتفاعی شهرستان دشتستان خبر داد و بیان کرد: در مورد بزرگراه‌ها در دشتستان پیگیری‌هایی را داشتیم.

وی از دیدار و ملاقات با مسئولان و وزرا خبر داد و خاطرنشان کرد: در دشتستان میزبان برخی مسئولان از جمله معاون وزیر نیرو، معاون وزیر جهاد کشاورزی بودیم و ملاقات هایی هم با وزیر جهاد کشاورزی، وزیر آموزش و پرورش، وزیر بهداشت، رئیس شرکت ملی نفت و دیگر مسئولان داشتیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله آب چالش جدی در دشتستان است افزود: مردم واقعا بی‌آبی کشیدند طی ماه‌های گذشته و پیگیری‌های مکرری داشتیم و امیدواریم در آینده وضعیت آب بهتر شود.

وی با اشاره به حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس در شهرستان دشتستان تاکید کرد: بازدیدهایی از مدارس شهرستان داشتیم که ایشان وعده خوبی برای نوسازی مدارس تخریبی در نقاط مختلف دشتستان دادند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر