سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۴۱۶
جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: به مشکلات شش بنگاه اقتصادی استان بوشهر درحوزه صمت، جهادکشاورزی، شیلات و میراث فرهنگی رسیدگی ویژه و در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی صمت، مهدی صفوی بیان کرد: در هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران بانک‌های عامل، مدیران دستگاه‌های اجرایی ÷و مدیران بنگاه‌های اقتصادی مربوط، مشکلات ۶ بنگاه اقتصادی در حوزه صمت، جهاد کشاورزی، شیلات و میراث فرهنگی بررسی شد.

وی افزود: پس از بررسی مشکلات و راه‌های مانع زدایی از این شرکت‌ها، تصمیم‌هایی گرفته و برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل ابلاغ شد.

به گفته دبیرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در این جلسه به مشکلات ۶ متقاضی در زمینه طرح تولید انواع آبمیوه و نوشابه، واحد تولیدی رنگ و رزین، طرح پرورش شترمرغ، عمل آوری ماهی و سایر آبزیان دریایی و یک شرکت ساختمانی در دشتی پرداخته شد که هر یک با توجه به مسائل و موضوعات مربوط به‌منظور فعال سازی، تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، موافقت با انشعاب آب مورد نیاز، تقسیط بدهی معوق و بخشودگی جرائم تامین اجتماعی مصوباتی صادر و مقرر شد از طریق دستگاه‌هایی اجرایی نظیر بانک‌های عامل، شرکت آبفای استان، جهاد کشاورزی، اداره کل تامین اجتماعی و شهرداری بوشهر همکاری و کمک لازم را صورت گیرد.

وی می‌گوید: در راستای تسریع در حل مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان، برنامه‌ریزی برای افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی به‌صورت هفتگی و مستمر در دستور کار دبیرخانه کارگروه قرار گرفته است.

مدیر کل صمت استان تاکید کرد: در راستای تحقق شعار سال و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همچنین بانک‌های عامل استان انتظار می‌رود با تعامل و همکاری بیشتر با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نسبت‌به تسریع در اجرای مصوبات کارگروه که در راستای تولید و اشتغال آفرینی است اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر