جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۴۲۱
جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

فکرشهر:  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان گفت: برنامه ساماندهی کودکان کار نباید منحصر به اقدامات موقت و‌ گذرا باشد.

به گزارش «فکرشهر» از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، «مصطفی بارگاهی» در جلسه ساماندهی کودکان کار شهرستان دشتستان که با حضور اعضا برگزار شد، از اداره بهزیستی و نیروی انتظامی برای اجرای موفقیت آمیز برنامه ساماندهی کودکان کار در سطح دشتستان در چند روز گذشته تقدیر کرد و گفت: برنامه ساماندهی کودکان کار نباید منحصر به اقدامات موقت و‌ گذرا باشد و به صورت دائم و با همکاری نهادهای مختلف، باید این موضوع پیگیری و دنبال شود.

وی ادامه داد: هر آنچه را باعث کاستی در خصوص ساماندهی کودکان کار می شود، شناسایی خواهیم کرد و باید تدابیر لازم در زمینه اشتغال زایی مناسب، با توجه به قوانین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزشی و بهداشتی، اندیشیده شود.

بارگاهی، متولی و دبیر جلسه ساماندهی کودکان کار را بهزیستی عنوان کرد و از اعضا خواستند همکاری و‌ تعامل کامل و لازم را با بهزیستی داشته باشند.

در این جلسه که ادارات مرتبط با موضوع و چند نفر از اساتید و نخبگان این حوزه حضور داشتند، پیرامون ساماندهی کودکان کار، مباحث مختلف و تخصصی مطرح شد و تمام آسیب ها و مسائل و مشکلات به صورت جزیی، مورد بحث و تبادل نظر  قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر