سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه روند ساخت ورزشگاه بوشهر تسریع می‌شود، گفت: تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال برای ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر هزینه شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سید محمد حسن باستی در بررسی روند اجرایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر اظهار داشت: اکنون ۱۱ سال از آغاز عملیات اجرایی این پروژه که یکی از نیازهای اساسی ورزشکاران بوشهری است می‌گذرد اما ساخت آن به کندی پیش می‌رود.
کد خبر: ۱۲۰۵۴
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۸

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه روند ساخت ورزشگاه بوشهر تسریع می‌شود، گفت: تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال برای ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر هزینه شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سید محمد حسن باستی در بررسی روند اجرایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر اظهار داشت: اکنون ۱۱ سال از آغاز عملیات اجرایی این پروژه که یکی از نیازهای اساسی ورزشکاران بوشهری است می‌گذرد اما ساخت آن به کندی پیش می‌رود.

\n\n

وی تصریح کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهری طبق برنامه باید ۲ سال بعداز عملیات اجرایی تکمیل می‌شد ولی متاسفانه به سبب تعلل پیمانکار ساخت ورزشگاه طولانی شد.

\n\n

باستی با بیان اینکه استاندار بوشهر بر راه‌اندازی فاز نخست این ورزشگاه تاکید دارد، خاطرنشان کرد: برای حل برخی مشکلات موجود در این پروژه در نشست با وزیر ورزش و جوانان تصمیم گرفته شد مشکلات بررسی و برطرف شود تا فاز نخست این ورزشگاه امسال راه‌اندازی شود.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه روند اجرایی پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر امسال تسریع می‌یابد افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده بخشی از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و بخشی هم از محل تملک دارایی استان تامین می‌شود.

\n\n

وی با بیان اینکه در ساخت این پروژه تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال هزینه شده گفت: پیشرفت این پروژه در بخش‌های مختلف متفاوت است که با برنامه‌ریزی انجام شده ساخت بخش‌های مختلف به ویژه فضای ورزشگاهی آن امسال تسریع می‌یابد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر