شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۵۴۹
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: عملکرد و خدمات یک ساله دولت سیزدهم در این شهرستان توسط ادارات در گفت وگو باسانه ها و نصب بنر و به صورت تصویری برای مردم این شهرستان بخوبی اطلاع رسانی و بیان شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدتقی صفری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با دستور کار گرامیداشت هفته دولت افزود: در یک سال از عمر دولت مردمی و ایران قوی، خدمات وافری در کل کشور از جمله این شهرستان صورت گرفته است و ادارات موظف هستند  آنها را  که درخور و شان دولت باشد، مردم را جریان قرار دهند.

وی اظهار کرد: هرچه بتوانیم این خدمات را به مردم بازگو کنیم، امیدواری آنها به آینده دوچندان می شود و دسیسه و توطئه های دشمنان خنثی و ناامید خواهند شد.

صفری  افزود: مسئولیت نظارت بر ارایه عملکرد و خدمات ادارات به مردم در هفته دولت به  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سپرده می‌شود و ایشان رصد و ارزیابی خواهند کرد.

فرماندار گناوه  گفت:  تمامی مدیران ادارات در زمان افتتاح و اجرای پروژه ها که برخی از آنها باحضور وزاری کشور و استاندار بوشهر برگزار می شود، حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: مسئولان در هنگام اجرای برنامه و پروژه های افتتاحی و اجرایی، مردم را دعوت و در طول هفته دولت در مساجد و جایگاه نمازجمعه میز خدمت برپا کنند.

فرماندار گناوه با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت و یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: مسئولان ادارات با الگوگیری از رفتار و منش این دو شهید بزرگوار به مردم خدمات صادقانه و بی منت ارایه دهند.

امام جمعه موقت گناوه گفت: شهیدان رجایی و باهنر از چهره های شاخص و انقلابی نظام، نمونه های بی بدیلی از ساده زیستی و تلاش صادقانه و ایثار جان در راه خدمتگزاری به ملت بودند و تا آخرین نفس، در این مسیر الهی حرکت کردند.

حجت الاسلام علی عابدی افزود: این دو شهید بزرگوار بلحاظ مردم داری، اسوه اخلاق  و صداقت الگوی نمونه برای مدیران باشد.

وی اظهارداشت: به رغم اینکه ایران اسلامی در طول انقلاب به دستاوردهای شگرفی دست یافته و خدمات وافری در اقصی نقاط کشور ارائه کرده است، اما از لحاظ اطلاع رسانی ضعیف عمل شده است که از مسئولان انتظار داریم در هفته دولت این خدمات را به مردم اطلاع رسانی کنند.

امام جمعه موقت گناوه گفت: خشنودی خداوند و رضایتمندی مردم ، پای بندی به قانون، مدیریت و مهارت با  تکیه بر دین و ارزش های مبین اسلام در دستور کار کارگزاران و مسئولان باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر