شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مصلح افزود: اعتقاد به صدق وعده الهی، مخالفت صریح با مستکبران، اعتقاد به استقلال ملی و اعتقاد به ملت از تاکیدات رهبر انقلاب در بیانات روز گذشته است. امام جمعه برازجان با اشاره به وقوع برخی حوادث در...
کد خبر: ۱۲۰۵۶
جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۳

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره‌کننده حمایت می‌کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی رمز سعادت انسان در دنیا و آخرت است و باید همواره از گناه و ناپاکی دوری کنیم.

\n\n

وی به 20 شعبان روز بهداشت مساجد اشاره کرد و افزود: رعایت بهداشت مساجد و رعایت حرمت مسجد بر همگان واجب است و باید از انجام معامله و همچنین پرداختن به سخنان لغو در مساجد پرهیز کنیم.  

\n\n

امام جمعه برازجان به 15 خرداد روز جهانی محیط زیست اشاره کرد و یادآور شد: در سال 1972 میلادی برای نخستین بار سازمان ملل، کنفرانس انسان و محیط زیست را برگزار کرد و از آن زمان این روز جهانی شده و برنامه‌های متنوعی در جهان برگزار شده است.  

\n\n

مصلح خاطر نشان کرد: پاکسازی محیط زیست، تفکیک زباله، برگزاری نمایشگاه، بهبود بازیافت و فرهنگ‌سازی در این زمینه مورد توجه و تاکید قرار دارد.  

\n\n

به نوشته ی فارس، امام جمعه برازجان در ادامه از قیام 15 خرداد به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی به رهبری روحانیت یاد کرد و نقش اساسی روحانیت و مردم قم را در انقلاب اسلامی بی‌نظیر خواند.  

\n\n

وی به بیانات رهبر انقلاب در حرم امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر انقلاب، مکتب سیاسی و فکری امام (ره) نقشه راه ملت در مسیر پیشرفت و موفقیت است و باید در مسیر اصول و مبانی فکری امام (ره) حرکت کنیم.  

\n\n

مصلح افزود: اعتقاد به صدق وعده الهی، مخالفت صریح با مستکبران، اعتقاد به استقلال ملی و اعتقاد به ملت از تاکیدات رهبر انقلاب در بیانات روز گذشته است.  

\n\n

امام جمعه برازجان با اشاره به وقوع برخی حوادث در شهر برازجان و اختلافات اخیر اضافه کرد: همه باید به سمت تحقق شعار سال و تلاش برای همدلی و همزبانی حرکت کنند و نباید وحدت و همدلی را کمرنگ کنیم.  

\n\n

مصلح افزود: بارها به مسئولان و نیروهای انقلابی شهرستان گفته‌ایم که مراقب باشند و اجازه ندهند که تشتت به وجود بیاید و از همگان می‌خواهم در مسیر وحدت و اتحاد گام بردارند.  

\n\n

امام جمعه برازجان به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر انقلاب از تیم مذاکره‌کننده حمایت می‌کند و البته نقدهایی که صورت می‌گیرد به تیم مذاکره‌کننده کمک می‌کند و این مسئله نباید موجب اختلاف شود.  

\n\n

مصلح در پایان یادآور شد: در موضوع هسته‌ای و در تمام موارد باید بیانات و رهنمودهای رهبر انقلاب فصل‌الخطاب باشد و هرجا به توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل شده، موفقیت و سربلندی نظام تضمین شده است.  

\n\n

به گزارش فکرشهر، در چند روز اخیر به علت واکنش دلواپسان به جابجایی یک بنر درب اداره ی آموزش و پرورش دشتستان و سپس برخی اظهارات مطرح شده در مراسم ارتحال امام (ره) در برازجان، اختلافات بالا گرفته و گروه های سیاسی شهر را به واکنش های مختلفی واداشته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر