جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۵۶۹
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹

فکرشهر: روابط عمومی صداوسیمای مرکز بوشهر اعلام کرد: با تلاش کارشناسان فنی و پیگیری‌های مسئولین صدا و سیمای مرکز بوشهر، فرستنده تلویزیونی دیجیتال برازجان که از حدود ۶ روز پیش به علت سرقت برخی از تجهیزات فنی غیر فعال شده بود، شامگاه شنبه ۲۹ مرداد فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش فکرشهر، فرستنده متوسط قدرت تلویزیونی شهر برازجان که وظیفه انتقال سیگنال شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی دیجیتال صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را به مردم شهر برازجان بر عهده دارد از روز دوشنبه هفته گذشته به علت سرقت برخی از تجهیزات فنی غیر فعال شده بود و با توجه به مشکلاتی که صدا و سیمای مرکز بوشهر برای تأمین تجهیزات مربوطه داشت، راه اندازی آن چند روزی به طول انجامید تا بالاخره بعد از پیگیری‌های فراوان سرپرست و همچنین معاون فنی مرکز و تلاش‌های بی وقفه کارشناسان فنی، این فرستنده دوباره شروع به کار کرد.

صدا و سیمای مرکز بوشهر ضمن عذرخواهی از هم استانی‌ها به‌ویژه مردم شهر برازجان بابت مشکل به‌وجود آمده، پیگیری مشکلات حفاظتی این فرستنده را در روز‌های آینده در دستور کار قرار داده تا شاهد تکرار این اتفاق در استان نباشیم.

در پی سرقت کندانسور کولر، لوله‌های مسی، کابل برق و دیگر متعلقات فرستنده برازجان، این فرستنده از روز دوشنبه ۲۴ مرداد غیرفعال شد.

این مورد چهارمین مورد سرقت تجهیزات این فرستنده در یک‌سال گذشته به شمار می‌رود و در نوبت‌های گذشته، کولر، تابلو برق و متعلقات آن به سرقت رفت که صداوسیما به رغم کمبود‌های مالی، اما با توجه به اهمیت رضایت مردم، با تامین بیش از ۲ میلیارد ریال اعتبار اقدام به خرید تجهیزات و راه‌اندازی دوباره فرستنده کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر