چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۵۷۹
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم در استان بوشهر گفت: طرح ملی تلاوت نیاز کنونی جامعه جوان و نوجوان این استان است و می‌تواند پاسخگوی نیاز قرآنی این قشر باشد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن کریم، زهرا کشاورز نیا افزود: گروه هدف در منشور اصلی طرح ملی تلاوت، قشر نوجوان و جوان است و این طرح در بوشهر  به دنبال بسترسازی برای حضور حداکثری دختران و پسران علاقمند به فراگیری علوم قرآنی است. 
مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم در بوشهر با اشاره به استقبال جوانان از ثبت نام این طرح، اعلام کرد: ثبت نام طرح ملی تلاوت در بوشهر تا ۱۰ شهریور ماه سال جاری تمدید شده و این فرصت خوبی برای علاقمندان به فراگیری  قرائت‌های اثر گذار  است. 

وی افزود: در طرح ملی تلاوت قرآن کریم، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آستان قدس رضوی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها پای کار هستند. 

کشاورز نیا اظهار کرد: مجازی بودن آموزش‌ها امکان حضور علاقمندان ساکن مناطق روستایی ودور دست را فراهم کرده است و با بهره گیری از این امکان در اجرای طرح، نگاهی استانی است.

کشاورز نیا یادآور شد: یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قران کریم شباب الرضا(ع) امسال نیز طرح به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه مندان برای ثبت نام می‌توانند از طریق تارنمای  melitelavat.ir اقدام کنند.

مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم در استان بوشهر اضافه کرد: طرح آموزش به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌گیرد، پس از ثبت نام، تا پایان شهریور ماه ۱۲ جلسه آموزشی شامل جلسه و بیناری برای خانواده‌ها، جلسات توجیهی و آموزش با حضور استاد برگزار می شود و قرآن آموز پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره، در آزمون‌های پایان دوره  برای حضور در دوره مقدماتی شرکت می کند.

وی گفت: هدف از این طرح کشف و پرورش استعدادهای قرآنی است، در صورت قبولی قرآن آموز در آزمون ها، به عنوان فراگیر "سطح یک" در موسسه قرآنی مجری طرح در استان پذیرش می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر