چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۶۳۹
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

فکرشهر: رئیس شورای شهرستان جم گفت: پرداخت ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه خط انتقال آب به جم مصوب شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید جلال حق شناس صبح دوشنبه در نشست خبری، عملکرد رسانه‌ها در شهرستان جم را درخشان ارزیابی کرد و اظهار داشت: خبرنگاران با مطالبه گری از جانب مردم، پیگیر معضلات و مشکلات می‌شوند.

رئیس شورای شهرستان جم از تعامل، همکاری و همدلی خوب در مجموعه شهرداری بهارستان سخن گفت و ادامه داد: در حوزه عمرانی آسفالت کوچه و معابر با اختصاص نیمه از بودجه امسال در اولویت قرار گرفته است.

وی با اشاره حادثه خیز بودن خیابان نخلستان بهارستان و بار ترافیکی آن، تصریح کرد: به زودی ساخت میدان و پل خیابان نخلستان در محله علی صالحی در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت.

حق شانس افزود: طرح مطالعاتی احداث خیابان از میدان قلم تا خروجی شهر جم آغاز می‌شود.

وی وضعیت مبلمان شهری بهارستان نامطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: شهرداری در بحث ماشین آلات مختلف و تجهیزات با مشکلات اساسی رو به رو است.

پرداخت ۴۵۰ میلیارد تومان برای پروژه خط انتقال آب به جم مصوب شد

رئیس شورای شهر بهارستان از اجرایی پروژه آسفالت خیابان نخلستان بعد از احداث پل خبر داد و اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی متعدد با اولویت آسفالت کوچه و معابر در دست اجراست.

وی با اشاره به پیگیری مسئله آب شهرستان در شورای شهرستان جم، بیان داشت: با مکاتبات انجام شده توسط نماینده مجلس و جلسات متعدد، پرداخت ۴۵۰ میلیارد اعتبار برای پروژه خط انتقال آب به جم مصوب شده که در صورت تخصیص، شاهد پیشرفت بخش عمده از این پروژه حیاتی خواهیم بود.

حق‌شناس پیگیری مشکلات مردم را وظیفه خود دانست و از پیگیری بخش عمده مطالبات و خواسته‌های مردم در سطح استان خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر