پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۶۵۱
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

فکرشهر: باشگاه خبرنگاران نوشت: سردار رحیمی گفت: طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران به طور مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار حسین رحیمی با تاکید بر اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران در پایتخت، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای وجود و تردد موتورسیکلت در سطح معابر، علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، شاهد برخی تخلفات ترافیکی از جمله عبور از چراغ قرمز، حرکت در پیاده رو و... هستیم که بطور جد با این تخلفات برخورد خواهد شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با توجه به قدرت مانور بالای موتورسیکلت این وسیله غالبا از سوی سارقان مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: پوشاندن پلاک موتورسیکلت با تلق یا به هر وسیله و روش دیگری تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان بطور جد برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تردد موتورسیکلت‌های بالای ۲۰۰ سی سی ممنوع و درصورت مشاهده توقیف خواهند شد، بیان کرد: دربحث ساماندهی موتورسیکلت سواران تاکنون طرح‌های سلبی و ایجابی بسیاری انجام گرفته است.

سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه دربرخی موارد مشاهده می‌شود برخی بانوان ترک نشین موتورسیکلت‌ها و سرنشینان خودرو‌ها فاقد حجاب و پوشش لازم و مناسب هستند، گفت: لازم است که شهروندان دقت لازم را درخصوص رعایت شئونات اسلامی داشته باشند.

وی افزود: پلیس در راستای مطالبات مردمی با مصادیق بدحجابی و بدپوششی برخورد خواهد کرد و این موضوع بطور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ یادآوری کرد: به صورت هدفمند طرح دستگیری سارقان تابلو‌های راهنمایی و رانندگی در دستور کار پلیس‌های پیشگیری و راهور وجود دارد و در این زمنیه باند‌هایی دستگیر شده اند که غالبا پیمانکارانی بوده اند که در این حوزه فعالیت داشته اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر