پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۶۸۰
سه‌شنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از اجرای طرح ضربتی نظارت بر تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری با همکاری سازمان بازرسی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مصدق کشاورزی در جمع اعضای کمیته های نظارت بر تسهیلات اشتغالزا استانی و شهرستانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکید استاندار بوشهر در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مبنی بر نظارت مصرف تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری این طرح در استان بوشهر  اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با طراحی این سیستم نظارت، متقاضیان و سرمایه گذارانی که تسهیلات دریافتی  را باید در محل فعالیت اقتصادی و اشتغال اظهار شده هزینه کنند، افزود: در طرح ضربتی با هرگونه انحراف طرح‌های اشتغالزا برخورد خواهیم کرد.

کشاورزی ادامه داد: طرح های مشمول به منظور جلوگیری از انحراف تسهیلات و ایجاد اشتغال پیش بینی شده پیش از اجرا، حین و بعد از اجرا مورد نظارت جدی قرار خواهد گرفت و ریاست تیم نظارتی در شهرستان ها برعهده فرمانداران و دبیری ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی و در مرکز استان کمیته نظارت استانی متشکل از دستگاه‌های اجرایی ،سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دبیری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در پایان از اعضای کمیته نظارت بر تسهیلات خواست تا  گزارش های خود را به صورت مستمر ارسال کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر