جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۰۷۴۶
سه‌شنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: نتیجه خدمات و فعالیت‌های اشتغالزایی کمیته امداد در پیشگیری از جرم اهمیت بالایی دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی جمادی در نشست با رئیس‌کل و معاون حقوقی کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: نتیجه خدمات کمیته امداد در یاری رساندن به نیازمندان استان کاملاً محسوس است و دستگاه قضائی استان آماده هرگونه همکاری حقوقی با کمیته امداد به منظور توانمندی بیشتر این مددجویان است.

وی ضمن قدردانی از خدمات کمیته امداد در یاری رساندن به نیازمندان ادامه افزود: اگر خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان نباشد باید شاهد دو برابر شدن جرایم باشیم چراکه در روایات داریم که فقر می‌تواند منشأ بسیاری از جرایم و آسیب‌ها باشد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه در بسیاری از موارد ارتکاب جرم به دلیل نبود اشتغال و عدم توانایی افراد برای امرار معاش است گفت: نتیجه خدمات و فعالیت‌های اشتغالزایی کمیته امداد در پیشگیری از جرم اهمیت بالایی دارد و از این رو باید از امدادگران این نهاد مردمی قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست کلان کشوری، حمایت و توانمندی سازی قشر ضعیف تحت پوشش نهادهای حمایتی است، خاطر نشان کرد: دستگاه قضائی استان نیز آماده هرگونه همکاری حقوقی از جمله ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان، معاضدت قضائی، مجازات‌های جایگزین حبس، معافیت از هزینه‌های دادرسی و ارائه هر گونه خدمات عام المنفعه و خیر خواهانه به خانواده‌ها تحت حمایت کمیته امداد است.

نظرات بینندگان
انقلابی
|
-
|
چهارشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰
تا زمانی که مدیر کل اداره کار و فنی و حرفه ای افراد نالایق ئ ناکارمد ابقا شده از دولت قبل و مسببان وضع موجود هستند بهیچ وجه نباید انتظار بهبود وضع اشتغال جوانان مظلوم استان را داشت
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر